سهمیه‌های استخدامی خراسان جنوبی مربوط به 16 دستگاه اجرایی است


سهمیه‌های استخدامی خراسان جنوبی مربوط به 16 دستگاه اجرایی است

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سهمیه‌های آزمون استخدامی در این استان به تعداد 509 نفر مربوط به 16 دستگاه اجرایی است.

معصومه رضایی روز پنجشنبه بیان کرد: از این تعداد بیشترین سهمیه مربوط به آموزش و پرورش و استانداری به ترتیب ۳۱۰ و ۸۰ نفر است.

وی اظهار داشت: بیشترین ظرفیت پذیرش در این آزمون مربوط به شهرستان‌های نهبندان و درمیان است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با سراسر کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: داوطلبان متقاضی استخدام باید سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند را داشته باشند.

رضایی داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و ۴۵ سال برای مدارک تحصیلی دکتری را جزو شرط سنی شرکت در آزمون عنوان کرد و گفت: در رابطه با داوطلبان شاغل در دستگاه‌های دولتی مدت خدمت به حداکثر سن اعلام شده، اضافه خواهد شد.

وی افزود: داشتن کارت پایان خدمت یا معاف از خدمت برای داوطلبان مرد الزامی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: آزمون به تفکیک در ۲ بخش سوالات عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و کسب حداقل ۵۰ درصد اولین امتیاز کسب شده توسط داوطلب به تفکیک ۴۰ درصد در بخش عمومی و ۶۰ درصد در حیطه تخصصی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی، وی تاکید کرد که هر داوطلب حداکثر مجاز به انتخاب یک شغل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)