استاندار قزوین : کمک به رونق تولید اولویت اساسی دولت است


استاندار قزوین : کمک به رونق تولید اولویت اساسی دولت است

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین با تاکید برگره گشایی و تسریع در روند حل مشکلات فعالان اقتصادی در سال جهش تولید در این استان ، گفت: کمک به رونق تولید اولویت اساسی دولت است.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی واقع در شهر صنعتی البرز افزود: در عرصه رونق تولید و اشتغال در استان قزوین می‌توانیم با همت بخش خصوصی و حمایت‌های دولت شاهد رشد بیشتری باشیم.

وی بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان از اولویت‌های استان قزوین است، اظهار داشت: عزم و اراده جهت مرتفع نمودن مشکلات واحدهای تولیدی در میان مجموعه مدیران این استان وجود دارد و همه درصدد کمک و مساعدت به این واحدها هستند.

جمالی پور با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال بصورت هفتگی در استان انجام می‌شود تصریح کرد: مواردی که در بازدیدها مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح می‌شود به جد پیگیری شده و تاکنون بخشی از مشکلات صنایع را حل کرده‌ایم.

این مسوول بیشترین مشکلات مطرح شده تولیدکنندگان در اعتبارات بانکی دانست و افزود: سرمایه در گردش، خدمات زیربنایی، مسائل بیمه و مالیات از مهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان استان قزوین است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: دولت تدبیر و امید در حمایت از تولید داخلی عزم جدی دارد و در راستای حمایت از واحدهای تولیدی از طریق امور مالیاتی و بانک‌های استان طرح‌های حمایتی در دستور کار قرار داده است تا این واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

استاندار قزوین : کمک به رونق تولید اولویت اساسی دولت است

استاندار قزوین در ادامه از دو شرکت ایران زاک تولید کننده انواع آدامس و شکلات و شرکت پلاتین ایران تولید کننده انواع باطری با اشتغالزایی ۱۰۰ واقع در شهر صنعتی البرز بازدید و از نزدیک با خط تولید واحدهای یادشده و محصولات تولیدی آنها آشنا و در جریان نحوه تولید این واحدها قرار گرفت.

همچنین در ادامه عملیات احداث طرح توسعه سالن تولید شرکت ایران زاک تولید کننده انواع محصولات (آدامس و شکلات ) با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان با زیر بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال و جذب نیروی انسانی حدود ۷۰ نفر آغاز و تا ۶ ماه آینده این طرح راه اندازی خواهد شد.

شهر صنعتی البرز در ۱۴کیلومتری قزوین واقع در شهرستان البرز است و ۵۰۰ واحد تولیدی در آن مستقر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس