نیروهای ارتش در برقراری امنیت موجود تلاش شبانه‌روزی دارند


نیروهای ارتش در برقراری امنیت موجود تلاش شبانه‌روزی دارند

قصرشیرین- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: نیروهای غیور ارتش در بحران‌های مختلف از جمله زلزله و همچنین در برقراری امنیت موجود در نوار مرزی شهرستان قصرشیرین تلاش شبانه روزی دارند که شایسته قدردانی است.

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در آیین تجلیل از تلاش نیروهای ارتش مستقر در نوار مرزی شهرستان قصرشیرین در آستانه هفته دفاع مقدس افزود: بسیار خوشحالم در جمع نیروهای تیپ ۲۸۴ ارتش هستم که پنج سال در این مرز دفاع شبانه روزی داشته اند.

وی اظهار داشت: نیروهای خدوم ارتش علاوه بر وظیفه یگانی خود خیلی از تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند از این رو صمیمانه از آنها تقدیر می کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستیم که باید یاد کنیم از رزمندگان و شهدا و خاطره آن ها را را گرامی بداریم و همچنین در چهلمین سالگرد دفاع مقدس سلامتی رهبر معظم انقلاب را خواستاریم.
بازوند ادامه داد: درود بر شهدای تیپ مقتدر ۲۸۴ ارتش در زمان جنگ هم در این منطقه حضور داشتند و مردم استان مدیون زحمات این غیورمردان هستند.
وی گفت: همچنین ارتشیان این تیپ کمک های بسیار خوبی در زمان زلزله داشتند که شایسته تقدیر است و در بحران ها در صف اول خدمت رسانی بودند و همه نیروهای تیپ که در امداد و نجات پیش قدم بودند و مردم این علاقه مندی را به آن ها نشان دادند.

وی افزود: تمامی نیروهای مسلح نظامی، ارتش، سپاه و انتظامی در زلزله خدمات شایسته ای ارایه کردند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.

قصرشیرین دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان