استاندار کردستان: تسریع در تکمیل فرودگاه سقز ضروری است


استاندار کردستان: تسریع در تکمیل فرودگاه سقز ضروری است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با بیان اینکه دولت برای اتمام طرح مهم فرودگاه به مردم سقز قول داده است، گفت: پیمانکاران و مشاوران در اتمام و بهره برداری از این طرح تا پایان سال کاری تسریع کنند.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در بازدید از مراحل ساخت فرودگاه سقز، خطاب به پیمانکاران و مشاوران این طرح، اظهار داشت: بر اساس قولی که دولت به مردم داده باید این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته و امسال پیگیری های زیادی برای اتمام فرودگاه سقز صورت گرفت، خواستار تسریع در تکمیل بخش‌های چندگانه فرودگاه از جمله باند، ترمینال و محوطه سازی شد.

مرادنیا با بیان اینکه این طرح استراتیژیک در چند سال گذشته به نحوی فراموش‌شده بود، افزود: امسال و سال گذشته با تامین اعتبار، فرودگاه سقز پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: برای اهتمام جدی به اتمام این طرح، بطور متوسط شاید هر دو هفته‌ یک‌بار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مجموعه اداراتی که مرتبط هستند جلسات متعددی را با شرکت فرودگاه های کشور، فرماندار ویژه سقز، داشته اند تا هر چه زودتر این طرح تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی به تلاش‌های فرماندار ویژه سقز و همکارانشان در فرمانداری اشاره کرد و گفت: مسوولان محلی
شهرستان به صورت جد پای کار بوده و گزارشات هفتگی را در خصوص پیشرفت فرودگاه سقز تهیه و ارائه می‌کنند.

مرادنیا با اشاره به اینکه فرودگاه سقز برای کردستان دارای اهمیت است، تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را برای تحقق وعده‌ای که به مردم شهرستان سقز دادیم انجام خواهیم داد و امیدواریم این طرح امسال به نتیجه برسد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط