خودرو چندمنظوره یونیماگ چه امکاناتی دارد؟


خودرو چندمنظوره یونیماگ چه امکاناتی دارد؟

یونیماگ (Unimog) یک کامیون‌ چند منظوره متوسط ​​با چرخ های محرک است که از خودرو‌هایی خاص برای آفرود و رانندگی در هر جای سخت و ناممکن است.

خودرو چندمنظوره یونیماگ چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یونیماگ (Unimog) مجموعه‌ای از کامیون‌های چند منظوره متوسط ​​با چرخ های محرک است که توسط Daimler AG (دایملر بنز سابق) تولید می‌شود و با مارک مرسدس بنز به فروش می‌رسد. تولید یونیماگ در سال ۱۹۴۸ در بوهرینگر گوپینگن آغاز شد.

دایملر بنز ساخت یونیماگ را در سال ۱۹۵۱ تحویل گرفت و اولین بار آن را در کارخانه گاردن مرسدس بنز تولید کرد. از سال ۱۹۵۱، یونیماگ با مارک مرسدس بنز فروخته شد. با این حال، اولین یونیماگ با سه ستاره مرسدس بنز فقط در سال ۱۹۵۳ معرفی شد. از سال ۲۰۰۲، یونیماگ در کارخانه کامیون مرسدس بنز در Wörth am Rhein در آلمان ساخته شده است.

یونیماگ یک ابرخودرو واقعی است که به عنوان یک خودرو آتش نشانی جنگلی در فرانسه عمل می‌کند، به عنوان اتوبوس توریستی از کوه اتنا در سیسیل بالا می‌رود و از خدمات جستجو و نجات دریایی در آلمان به عنوان وسیله نقلیه نجات دریایی پشتیبانی می‌کند. با همکاری بیش از ۶۵۰ مرکز خدمات یونیماگ در بیش از ۱۳۰ کشور جهان، قابلیت‌های آفرود و قابلیت اطمینان آن را به یک همراه وفادار در سراسر جهان تبدیل کرده است.

خودرو چندمنظوره یونیماگ چه امکاناتی دارد؟

علاوه بر ناو پیاده سازی یونیماگ، که به عنوان یک وسیله نقلیه شهری نارنجی به شمار می رود، دو نوع Unimog با قابلیت‌های فوق العاده آفرود وجود دارد: U ۴۰۲۳ با وزن ناخالص خودرو ۱۰.۳ تن و U ۵۰۲۳ با وزن ناخالص خودرو ۱۴.۳ تن است. در هر حالت، دو رقم آخر برای خروجی ۱۷۰ کیلووات (۲۳۱ PS) است که توسط یک موتور چهار سیلندر ۵.۱ لیتری تولید می‌شود.

خودرو چندمنظوره یونیماگ چه امکاناتی دارد؟

U۵۰۲۳ از یک موتور توربو دیزل ۵ سیلندر ۵.۱ لیتری با قدرت ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۶۶۱ پوند فوت تحریف کننده جاده بهره می‌برد. اگرچه حداکثر سرعت ۹۵ مایل در ساعت آن نمی‌تواند بیش از یک نیسان لیف یا یک دوچرخه سوار عصبانی روی زمین باشد، اما به لطف هشت دنده عقب می‌تواند ۵۶ مایل در ساعت دنده معکوس انجام دهد.

خودرو چندمنظوره یونیماگ چه امکاناتی دارد؟

Unimog همچنین آماده است برای رانندگی در بیابان با توانایی دور زدن تقریباً ۴ فوت به لطف محور‌های پورتال خود و تقریباً با هر چیزی با قاب انعطاف پذیر پیچشی و زاویه‌های برخورد رادیکال، بالا و پایین رود. فکر می‌کنید برای پمپاژ لاستیک‌ها به دو سر بازویی مانند آرنولد نیاز دارید؟ برای خارج شدن از باتلاق‌های ماسه‌ای یا خاکی کافی است به سیستم تورم مرکزی مراجعه کنید. سیستم جدید سازگار با زمین، مدیریت زمین‌های متنوع را بسیار ساده‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!