همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار شد


همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار شد

مهاباد- ایرنا- همایش دوچرخه‌سواری همگانی با حضور بیش از 200 رکابزن با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار شد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری و دبیر کمیته ورزش همگانی مهاباد روز پنج‌شنبه در حاشیه این آیین گفت: در این همایش، دوچرخه‌سواران مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه آزادی، خیابان سرباز، پل حکمت، خیابان ساحلی، میدان شهرداری، چهارراه مولوی تا پارک استاد مجدی را رکاب زدند.

دیاکو توتونچی افزود: در تلاش برای استمرار برگزاری همایش‌های عمومی به مناسبت‌های مختلف با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی هستیم.

وی ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی را از اهداف این طرح دانست و گفت: در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار شد

توتونچی با بیان اینکه همایش دوچرخه‌سواری سه‌شنبه هر هفته در قالب طرح ملی پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در این شهرستان نیز برگزار می‌شود، تاکید کرد: این برنامه به‌طور منظم در سه سال گذشته در سطح مهاباد برگزار و روز به روز بیشتر با استقبال شهروندان مواجه شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه با شروع سال تحصیلی جدید برای حضور بیشتر دانش‌آموزان از روز سه‌شنبه‌ها به پنج‌شنبه‌ها موکول شده است.

رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است؛ سه‌شنبه‌های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد