استاندار قزوین: مدیران نباید از تکریم مردم غافل شوند


استاندار قزوین: مدیران نباید از تکریم مردم غافل شوند

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: تکریم مردم و ارباب رجوع و احترام به شهروندان در هر موقعیت و شرایط، وظیفه قانونی و شرعی همه مدیران است که نباید از آن غفلت کرد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله حمالی پور عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در قزوین افزود: این انقلاب و نظام متعلق به مردم است و ما خدمت گزار آنان هستیم و در هر شرایط و موقعیتی نباید تکریم مردم را فراموش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید حرف و سخن مردم را بشنوند،افزود: مدیران نباید با عصبانیت و پرخاش با ارباب رجوع برخورد کنند و اگر مطالبه شهروندی به دلیل محدودیت های قانونی قابل اجرا نیست باید با ادله و منطق در مورد آن صحبت شود که در این صورت بدون شک مردم نیز قانع می شوند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در شرایط فعلی خدمت به عنوان مدیر کار سختی بوده و این موضوع غیرقابل انکار است،افزود: با این وجود ما پذیرفته ایم که در این شرایط به مردم خدمت رسانی کنیم و باید حتی اگر کار و خواسته ای قابل اجرا و انجام نیست به گونه ای رفتار کنیم که رضایت مردم جلب شده و آنان اقناع شوند.

وی با بیان اینکه مسوولیت ها یک فرصت کوتاه و گذرا برای ما مدیران هستند که باید از آن به خوبی برای خدمت به بندگان خدا استفاده کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر همه مدیران و مسوولان استان یک هدف واحد دارند که همانا خدمت رسانی به مردم و حل مسایل و مشکلات آنهاست.

استاندار قزوین گفت: باید به گونه ای در دوران مسوولیت خود کار کنیم که مردم پس از پایان خدمت مان از ما به نیکی یاد کنند.

جمالی پور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به شکل سالانه،گفت: این ارزیابی ها برای شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها و مدیران ضروری است.

وی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم تا به تقویت تولید کمک کنند،افزود: امروز با توجه به وضعیت کشور، مهم ترین سنگر و اولویت کشور تولید است و ما باید پشتیبان فعالان این عرصه که رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، باشیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که بهبود معیشت مردم در سایه رونق و شکوفایی اقتصادی رقم می خورد که تحقق آن در گرو رشد و جهش تولید است.

جمالی پور همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود وحدت و انسجام را لازمه رشد و پیشرفت در هر جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز یک همبستگی مثال زدنی بین مسوولان دولت و نمایندگان مردم استان در مجلس وجود دارد که به خدمت رسانی بهتر ب لی شهروندان منجر شده است.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام را گرامی داشت و گفت: در آستانه سالروز هفته دفاع مقدس قرار داریم و باید اذعان کنیم که به برکت خون پاک شهدا همه توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام خنثی شده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید قدردان ویژه ایثارگری های رزمندگان اسلام که حافظان این انقلاب و نظام هستند باشیم.

وی در ادامه از شهید رجایی به عنوان الگوی مدیران در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: عمر ریاست جمهوری شهید رجایی کمتر از ۲ ماه بود ولی منش و اخلاق و رفتار وی به گونه ای بود که پس از چهار دهه نام و یاد او می درخشد چرا که این شهید والامقام به دنبال حفظ پست و جایگاه و مقام نبود بلکه خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند برای او ملاک و اساس بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست