همه چیز درباره گل رز جاودان


آیا با گل‌های جاودان آشنایی دارید؟ آیا تا بحال گل رز جاودان هدیه گرفته‌اید؟ گل‌های جاودان...

همه چیز درباره گل رز جاودان

آیا با گل‌های جاودان آشنایی دارید؟ آیا تا بحال گل رز جاودان هدیه گرفته‌اید؟ گل‌های جاودان با ماندگاری بالا و دیزاین‌های متنوع به عنوان یک هدیه لاکچری و خاص در میان عشاق شهرت دارند. گل رز جاودان با گل‌های طبیعی ساخته می‌شوند که طی فرایند جاودان سازی طول عمر بیشتری پیدا می‌کنند. با ما همراه باشید تا شما را با پدیده گل رز جاودان آشنا کنیم که بتوانید در مناسبت‌های مختلف با خرید آنلاین هدیه گل جاودان عزیزانتان را سوپرایز کنید.

گل رز هدیه‌ای زیبا و پرطرفدار

گل رز یکی از محبوب‌ترین و زیباترین گل‌ها در تمام کشورها و تمام زمان‌ها بوده است. در واقع حتی امروزه نیز با شنیدن واژه گل، تقریبا تمام افراد تصویر گل رز را در ذهن مجسم می‌کنند. گل رز، نماد احساسات عمیق عاشقانه‌ با وجود زیبایی مسحور کننده و مفاهیم عمیقی که در آن نهفته است، کوتاه بودن عمر آن همواره باعث تاسف بوده است. از این رو در سال‌های اخیر با بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته، تلاش شده است که عمر گل‌ها از جمله گل رز افزایش پیدا کند. این تلاش‌ها به پیدایش پدیده جدیدی در گل آرایی بدل شده که گل جاودان نام گرفته است. به راستی نیز گل‌های تولید شده با این تکنولوژی بسیار ماندگارند. اگر در جستجوی فروشگاهی برای خرید آنلاین گل رز جاودان هستید گل‌سِتان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گل‌سِتان به عنوان معتبرترین گل فروشی تهران یکی از عرضه کنندگان گل رز جاودان می‌باشد و در کمتر از سه ساعت سفارش شما را برایتان ارسال می‌کند.

معرفی گل رز جاودان

رز جاودان یا رز مومیایی، طی چند سال گذشته در صنعت گل و هنر گل‌آرایی به وجود آمده است که در صورت پیشرفت می‌تواند مساله کوتاه بودن عمر گل‌ها را به یک افسانه تبدیل کند. گل رز جاودان همانگونه که از نامش پیداست بسیار ماندگار است و در صورتی که شرایط نگهداری از آن به خوبی فراهم شود می‌تواند ماه ها و حتی تا سه سال دوام بیاورد و به زیبایی بدرخشد.

گل رز جاودان برای زنده ماندن نیازی به خاک، آب و یا نور خورشید ندارد و نه تنها با گذشت زمان زیبایی و شادابی‌اش را از دست نمی‌دهد بلکه عطر و رنگ خود را نیز به خوبی حفظ می‌کند. مهمتر از همه آنکه این گل‌ها به دلیل اینکه هیچ گرده‌ای تولید نمی‌کنند آلرژی‌زا نیستند.

همه چیز درباره گل رز جاودان



روش ساخت گل‌های جاودان

مرکز تولید گل‌های جاودان، کشور اکوادور در امریکای جنوبی است و عمده محصولات رز جاودان که در ایران وجود دارد، در این کشور تولید می‌شود. اگرچه به تازگی کشورهای دیگر دنیا نیز وارد عرصه تولید گل جاودان شده‌اند و روز به روز بر انواع گل‌هایی که می‌توانند به گل جاودان تبدیل شوند بیشتر می‌شود و پیش بینی می‌شود که در سال‌های آینده بخش بزرگی از بازار گل و گیاه کشورها را به خود اختصاص دهد.

تولید گل رز جاودان به این صورت است که پس از انتخاب گل‌های بسیار مرغوب، مقاوم و با کیفیت که به اندازه کافی شکوفا شده‌اند، با بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و بدون اینکه آسیبی به فرم و ظاهر گل وارد شود، رطوبت آن را می‌گیرند. از آنجا که این فرایند سبب می‌شود رنگ گل از بین برود، در گام دوم، با استفاده از مواد شیمیایی و رنگی خاص، گل‌ها را رنگ می‌کنند و فرایند لازم برای افزایش عمر و ماندگاری آنها نیز انجام می‌شود. در پایان نیز گل‌هایی که از نظر ظاهر، رنگ و فرم گلبرگ‌ها کاملا بی‌عیب و نقص هستند به شیوه‌های متنوع و زیبا بسته بندی می‌شوند.

طرح‌های گل رز جاودان

گل‌های رز جاودان، بیشتر در باکس‌های شیشه‌ای به صورت تکی و یا در ترکیب با سایر گل‌ها و گیاهان جاودان تزیین می‌شوند. باکس گل رز جاودان ممکن است شکل‌های متفاوت داشته باشند و سبب می‌شوند که گل‌ها در معرض گرد و غبار، هوای بسیار سرد یا بسیار گرم، ضربه و رطوبت که از جمله عوامل پژمردگی و از بین رفتن انواع گل‌های جاودان هستند، قرار نگیرند.

قیمت گل رز جاودان نیز با در نظر گرفتن تعداد گل اسنفاده شده در باکس گل جاودان، نحوه دیزاین و سایر گل‌ها و گیاهان جاودان به کار رفته در آن متغیر است. اما به طور کلی گل‌های جاودان در ردیف گل‌ها و گیاهان لوکس قرار می‌گیرند و نسبت به سایز دیزاین‌های گل‌های طبیعی گرانتر هستند.

ماندگاری و زیبایی بی نظیر این گل‌ها سبب می‌شود که بتوان از آنها به عنوان هدیه‌ای خاص و ارزشمند برای انواع مناسبت‌ها و برای همه افراد استفاده کرد. از آنجا که این گل‌ها معمولا دارای باکس‌هایی در اندازه‌های کوچک هستند هدایای بسیار مناسبی برای جشن تولد، روز مادر، روز معلم، روز عشق، سالگرد ازدواج، مراسم عروسی و انواع قرارهای دوستانه و عاشقانه هستند. بعلاوه، می‌توانید از این گل‌های زیبا و دوست داشتنی برای تزیین اتاق و یا دفتر کار خود نیز استفاده کنید.

همه چیز درباره گل رز جاودان



شرایط نگهداری رز جاودان

شرایط نگهداری گل رز جاودان بسیار ساده است و اگر این شرایط را به خوبی فراهم کنید می‌توانید یک گل رز واقعاً جاودان و ماندگار داشته باشید. برای نگهداری از این گل‌های دلفریب و استثنایی باید دقت کنید که آنها را لمس نکنید و از وارد شدن ضربه به آنها جلوگیری کنید. همچنین نباید آنها را از باکس شیشه‌ای خارج کنید و یا روی آنها آب بپاشید یا به آنها آب بدهید. این گل‌ها نیازی به آبیاری ندارند. بعلاوه، رطوبت سبب خراب شدن این محصول می‌شود. بهترین مکان برای نگهداری از گل‌های جاودان، محیطی با رطوبت تقریبا 50 درصد است. همچنین محیط بسیار گرم یا بسیار سرد هم سبب خراب شدن گل جاودان می‌شود. گل را به دور از نور خورشید و مواد شیمیایی همچون رنگ و رزین نگهداری کنید و اجازه ندهید که گرد و غبار روی آن بنشیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید