فروش کارخانه کنسرو ماهی بندرعباس متوقف شد


فروش کارخانه کنسرو ماهی بندرعباس متوقف شد

بندرعباس -ایرنا،- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از توقف مزایده فروش کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس خبر داد.

به گزارش روز جمعه ازدادگستری استان هرمزگان مجتبی قهرمانی دراین زمینه گفت: با توجه به رسیدن گزارش های فراوان و درخواست های مردم و کارگران شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس برای جلوگیری از فروش کل سهام این شرکت در مزایده برای جلوگیری از هرگونه اخلال در روند تولید این شرکت معتبر با دستور قضایی روند فروش و مزایده این شرکت متوقف شد.
وی تصریح کرد: بررسی اسناد و مدارک مربوط به مزایده عمومی فروش کل سهام این شرکت، طبق نظر کارشناسی اولیه، بیانگر نبود دقت و توجه لازم در تعیین ارزش واقعی این سرمایه بزرگ است.
دادستان عمومی وانقلاب بندرعباس ادامه داد: از آخرین نظر کارشناسی که صورت گرفته ، تاکنون افزایش جدی قیمت ها را شاهد بوده ایم و توجه نکردن به قیمت برند تجاری این شرکت در کارشناسی های اولیه و برآوردهای بعدی نیز حکایت از نبود دقت لازم در روند فروش دارد.
قهرمانی تاکید کرد: بعضی از اظهارنظرها بیانگر ارزش بیشتر برند "تن ماهی بندرعباس" در مقایسه با سایر برندهای مشابه می باشد و با توجه موارد فوق و همچنین افزایش قیمت ها و نبود امکان پیش بینی شرایط قیمتی در خصوص سرمایه های موجود شرکت، از قبیل: زمین، تجهیزات و املاک، این تصمیم قضایی گرفته شده است.شده است
به گفته این مقام قضایی حدودیک میلیون و پانصد هزار نفربازنشسته کشوری به صورت بالفعل وحدود دو و نیم میلیون نفر از کل کارکنان کشور، با پرداخت حق بازنشستگی، به صورت بالقوه در این شرکت دارای نفع هستند و همچنین امرار معاش حدود یکصد و هشتاد خانوار بندرعباسی در این کارخانه مشغول به کار هستند و بیشتر آنها زنان عزتمند و سرپرست خانوار هستند .
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان متذکر شد: باید منافع تمامی این افراد در روند فروش آن مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که با توجه به تجربه سایر واگذاری ها بیم تضییع حقوق آنها وجود دارد.

کارخانه کنسرو تن ماهی بندرعباس با زیربنای ۹۷ هزارو ۶۶۶مترمربع و ظرفیت تولید ۵۴ میلیون قوطی کنسرو درسال ، یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده کنسرو ماهی و همچنین یکی از واحدهای فعال صادر کننده محصولات دریایی وکنسرو سازی به خارج کشورمحسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری