برخورد با عوامل مشکلات اقتصادی سبب اعتماد بیشتر مردم می‌شود


برخورد با عوامل مشکلات اقتصادی سبب اعتماد بیشتر مردم می‌شود

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به وجود مشکلاتی از قبیل تورم و گرانی گفت که برخورد قاطع با عوامل این مشکلات سبب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به نظام، انقلاب و کشور خواهد شد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: مردم تحمل این همه گرانی و سختی‌ها را ندارند و مسوولان باید فکر اساسی و جدی برای حل این مشکلات کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادمه داد: در کنار همه این سختی ها، ایران در سال های اخیر به موفقیت های فراوانی در ابعاد بین المللی و جهانی دست یافته که کسب این افتخارات نتیجه رهبری داهیانه امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و مقاومت، ایثار و گذشت مردم است.

امام جمعه گرگان همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا ادامه داد: اگر در مقابل آزار و اذیت آن زمان دشمنان منفعل بودیم، امروز قادر به کسب این جایگاه و قدرت را بین المللی و جهانی نمی شدیم.

آیت‌الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رزمایش و مانور ارتش در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: مساحت اجرای این مانور ۴۵۰ هزار کیلومتر از وسعت ایران بود و اهمیت مانور و قدرت نظامی و دفاعی ارتش و همه نیروهای مسلح ایران را به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: به نمایش گذاشتن زیردریایی فاتح با قابلیت شلیک موشک به هدف از عمق ۲۵۰ متری زیر آب با وزن سنگین آن و همچنین استفاده از پهبادی با قدرت حمل و شلیک چهار موشک و ۳۵ ساعت پرواز در کنار به نمایش گذاشتن قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشی از اهداف این مانور بود.

مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش پنجشنبه گذشته با رمز مقدس یا «سیدالشهداء(ع)» و با مشارکت نیروهای چهارگانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی در سواحل مکران از شرق تنگه هرمز و سواحل مکران تا مدار ۱۰ درجه شمالی اقیانوس هند برگزار شد که در آن برخی از جدیدترین دستاوردها و تجهیزات بومی، طرح ها و راهکنش های مختلف و متناسب با تهدیدات مورد بهره‌برداری و استفاده عملیاتی قرار گرفت.

امام جمعه گرگان همچنین اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور، اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نخواهند داد و در مقابل هر ویروسی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

۱۷ مصلی نماز جمعه از مجموع ۲۰ مصلی استان گلستان امروز میزبان نمازگزاران بود.

نماز جمعه این هفته با هدف جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در رامیان، بندرگز و کردکوی برگزار نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...