کودک گمشده در سرخه دیزه دالاهو پیدا شد


کودک گمشده  در سرخه دیزه دالاهو پیدا شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: پسربچه چهارساله ای که در منطقه «سرخه دیزه» از توابع این شهرستان گمشده بود بامداد امروز (شنبه) پس از 10 ساعت عملیات جستجو پیدا شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

کرم محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش های میدانی نیروهای عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و حضور پررنگ نیروهای نیروهای مردمی نتیجه داد و در ساعت چهار و ۴۸ دقیقه بامداد امروز «کیان سلیمانی» پسر بچه چهارساله ای که روز جمعه ۲۸ شهریور در منطقه سرخه دیزه گم شده بود، پیدا شد.
وی اظهار داشت: سنگلاخی بودن، پوشش جنگلی و ارتفاعات و از همه مهم تر تاریکی شب کار نیروها را سخت و مشکل کرده بود اما حضور صدها نفر در منطقه و حس انسان دوستی آن ها، بر تنگناها غلبه کرد و خدا را شکر این کودک پیدا شد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: دیشب نور درخشان و مشعشع برادری، یکی بودن و اتحاد و انسانیت در دل شب و در میان جنگل های بلوط باردیگر نمایان شد و انسان هایی که می توان آن ها را فرشته نام نهاد، وجب به وجب منطقه را برای یافتن پسربچه ای جستجو کردند که اکثریت قاطع آن ها او را ندیده و خانواده اش را نیز نمی شناختند.
محمدی ادامه داد: بر دستان همه عزیزانی که بیش از ۱۰ ساعت با بغضی در گلو اما با امید به خدا و گام های استوار تلاش کردند بوسه می زنم و در برابر این همه احساس تعهد دینی و موج انسانیت سر تعظیم فرود می آورم.
وی گفت: از نیروهای جان برکف انتظامی و سرپرست انتظامی شهرستان دالاهو، نیروهای سپاه گردان امام حسین(ع) دالاهو، جمعیت هلال احمر شهرستان های دالاهو، سرپل ذهاب و اکیپ های اعزامی از استان کرمانشاه، یگان ویژه انتظامی استان، نیروهای محیط زیست و منابع طبیعی و جهادکشاورزی دالاهو، کوهنوردان شرافتمند دالاهو، قصرشیرین و سرپل ذهاب، مردم شرافتمند روستای سرخه دیزه، اهالی دهستان‌های قلعه شاهین و دیره و هرکسی که به هر نحوی در این عملیات شرکت داشت و صاحبان دست هایی که از عمق دل برای موفقیت همکاران شرافتمندم دعا کردند، سپاسگزاری می کنم.
وی اضافه کرد: همچنین از هوشنگ بازوند استاندار و سردار علی جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که با تماس تلفنی مایه دلگرمی شدند و بهمن باباخانی رییس دادگستری شهرستان دالاهو که همگام با ما، پیگیر قضیه بودند کمال امتنان را دارم.
محمدی از تمامی فعالان در عرصه فضای مجازی که تا لحظه پیدا شدن این کودک اخبار درست را به صورت لحظه ای پوشش می دادند، قدردانی کرد.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از۴۵ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس