«سلیمان جام گوهری» قهرمان تنیس خاکی هرمزگان شد


«سلیمان جام گوهری» قهرمان تنیس خاکی هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- دومین دوره رقابت‌های تنیس خاکی قهرمانی مردان استان هرمزگان که به مدت یک هفته در بندرعباس جریان داشت، امروز شنبه با قهرمانی«سلیمان جام گوهری» پایان یافت.

رییس هیات تنیس خاکی هرمزگان گفت: در این دوره از مسابقه ۳۸ تنیسور این استان به مدت هفت روز به روش جدول تک حذفی در زمین باشگاه افسران مجتمع شهید چمران با هم به رقابت پرداختند.
جلیل الله تاجگذاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در نهایت پس از پایان بازی‌ها، سلیمان جام گوهری به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شناخته شد و «سلمان ماجرایی» دوم و «محمد حسین رحمانی» و«ایمان جعفری» نیز توانستند مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دهند.
وی بیان داشت: در دیدار نهایی این دوره از مسابقه سلیمان جام گوهری توانست با نتیجه ۲ بر ۱ بر سلمان ماجرایی به پیروزی برسد.
رییس هیات تنیس خاکی هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه به علت حضور ورزشکاران شاخص تنیس هرمزگان درسطح بالایی برگزار شد.
سرداوری این مسابقه را میثم عباسی و مدیریت این دوره را محمد حسین رحمانی برعهده داشتند.
همچنین منصور حجتی به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقه شناخته شد.
درپایان این دوره از مسابقه، با حضور سعید احمدوند سرمربی سابق تیم ملی تنیس، و جمعی از مسوولان و علاقمندان به این رشته، به نفرهای برتر جوایزی اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!