تنها تفاوت نیرو‌های مسلح در لباس و سنگر خدمت است


تنها تفاوت نیرو‌های مسلح در لباس و سنگر خدمت است

اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: نیروی مسلح ایران در هدف و اطاعت از فرماندهی کل قوا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن‌ها در لباس و سنگر خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی منطقه کاشان به مناسبت روز ارتش با تبریک روز ارتش گفت: ارتش ایران در زمان مبارزات انقلابی مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی تسلیم انقلاب اسلامی نبود، تسخیر انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این ایمان نیروهای ارتش بود که در تسخیر قرآن و اسلام و روحانیت و امام خمینی (ره) بود و برای همین بود که ارتش هرگز با مردم مقابله نکرد.

تنها تفاوت نیرو‌های مسلح در لباس و سنگر خدمت است
نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این سرمایه نهفته در ارتش و ناشناخته برای دشمن رشد و نمو کرد و به جایی رسید که همافران نیروی هوایی با تفکر بسیجی در سرپل ذهاب با دشمن مبارزه می‌کردند.

وی افزود: تنها تفاوت بین شهید صیاد شیرازی‌ها با زین الدین‌ها و باکری‌ها و کاظمی‌ها و سلیمانی‌ها در تفاوت لباس و سنگرخدمت است، اما در دفاع از آرمان‌های و ارزش‌ها و تبعیت از ولایت همه وجه مشترکی داشتند.

آیت الله سلیمانی گفت: هرکاری که رهبرمعظم انقلاب برای شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد همان کار را برای شهید صیاد شیرازی انجام داد.

وی افزود: هرچند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های متعدد انجام وظیفه می‌کنند، اما همه نیرو‌های مسلح ایران تجهیزات و امکانات خود را تنها برای رسیدن به یک هدف مشترک ساماندهی کرده اند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

تنها تفاوت نیرو‌های مسلح در لباس و سنگر خدمت است
به گفته وی نیرو های مسلح ایران در هدف و انگیزه و اطاعت از فرماندهی کل قوا با یکدیگر هیچ تفاوتی و تنها تفاوت آن‌ها در لباس و سنگر خدمت در ارتش و سپاه و نیروی زمینی، هوایی و دریایی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح ایران در سنگر دفاع از حرم مبارزه کردند، اظهار داشت: دفاع در سوریه به معنی دفاع از مقاومت و مانور اقتدار نظام و دفاع از به چالش کشیدن آمریکا و اسرائیل است.

آیت الله سلیمانی گفت: سوریه و عراق برای برای ما هیچ تفاوتی ندارد، اما چون سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت است نیرو‌های مسلح ما برای حفظ خط مقدم جبهه مقاومت در سوریه مبارزه کردند و شکست دشمن در سوریه معجزه بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: همه دنیا به دنبال شکست خط مقاومت در سوریه بود، اما با رشادت و از جان گذشتگی و ایثارگری نیروی‌های مسلح ایران جبهه مقاومت به پیروزی رسید و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.
در ابتدای این دیدار سرهنگ شاهین پاکروان فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در منطقه کاشان و آران و بیدگل نیز گفت: گروه ۸۴۰ موشکی ارتش از یگان‌های منحصر به فرد ارتش است که با قدرت در سایه ولایت و فرماندهی معظم کل قوا این توان را دارد که دشمن را صدها کیلومتر فراتر از مرز‌های کشور هدف قرار دهد و دست هر بیگانه‌ای را که قصد دست درازی به کشور را داشته باشد کوتاه کند.

تنها تفاوت نیرو‌های مسلح در لباس و سنگر خدمت است
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی همیشه درنوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن بوده و هست و با قدرت و با صلابت و درعین حال با نجابت ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

سرهنگ شاهین پاکروان گفت: گروه ۸۴۰ موشکی ارتش به عنوان بازوی توانمند در کنار سلسله مراتب نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی در راه اسلام و نظام و کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حضور قدرتمندانه‌ای دارد و به عنوان بازوی ولایت و انقلاب اسلامی ایران است.

لازم به ذکر است، نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود./۱۳۰۷/پ210/ب1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!