توییت عبری روزنامه سعودی وابسته بن سلمان، اسرائیل را ذوق زده کرد!


تهران (پانا) - روزنامه سعودی عرب نیوز تصویر پروفایل و تصویر جلد خود را در توییتر به تصاویری حاوی عبارت شانا توفا (سال خوب به زبان عبری) تغییر داد که به مذاق وزارت خارجه اسرائیل خوش آمد.

توییت عبری روزنامه سعودی وابسته بن سلمان، اسرائیل را ذوق زده کرد!

تهران (پانا) - روزنامه سعودی "عرب نیوز" تصویر پروفایل و تصویر جلد خود را در توییتر به تصاویری حاوی عبارت "شانا توفا" (سال خوب به زبان عبری) تغییر داد که به مذاق وزارت خارجه اسرائیل خوش آمد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این روزنامه از سوی شرکت تحقیقات و انتشارات عربستان منتشر می‌شود که روزنامه الشرق الاوسط و مجله سیدتی نیز زیر نظر آن منتشر می‌شوند.

گفته می‌شود این روزنامه تحت نظارت خاندان ملک سلمان، پادشاه سعودی بوده و در حال حاضر مستقیما زیر نظر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان اداره می‌شود.

این پیام تبریک روزنامه سعودی به مناسبت سال عبری جدید است که یهودیان جهان امروز،‌ شنبه و فردا را به این مناسبت جشن می‌گیرند.

وزارت خارجه اسرائیل نیز همراه با تصویری که جلد روزنامه سعودی با عبارت "شانا توفا" ضمیمه‌اش بود، نوشت: روزنامه عرب نیوز عربستان جلد الکترونیکی خود و تصویر پروفایلش را به عبارت "شانا توفا" به مناسبت سال جدید عربی یعنی "سالی خوب" تغییر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها