انتقاد دوباره ترامپ از رای گیری پستی


انتقاد دوباره ترامپ از رای گیری پستی

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از انجام رای گیری پستی در انتخابات ماه نوامبر انتقاد کرد.

انتقاد دوباره ترامپ از رای گیری پستی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر رای گیری پستی را زیر سئوال برد.

مجری در ابتدا پرسید فرض کنیم شب انتخابات فرا رسیده است و شما برنده انتخاب شدید. آن‌ها (دموکرات ها) شکایت خواهند کرد و خواهند گفت «خیر» شما برنده نیستید. آن‌ها این شکایت‌ها را درباره آرا پستی مطرح خواهند کرد. ما شاهد این اقدامات آن‌ها در کالیفرنیا و دیگر مکان‌ها بودیم. فرضیه دیگر این است که شب انتخابات است و شما عقب هستید. شما هم می‌گویید که میلیون‌ها رای وجود دارد و شما (دموکرات ها) بودید که این روند را اجرا کردید. ما می‌خواهیم صبر کنیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود؟ در این صورت شما را دیکتاتور خطاب خواهند کرد. به نظر می‌رسد که آن‌ها در هر صورت (چه پیشتاز بودن شما در شب انتخابات و چه عقب بودن شما از رقیب) بهانه‌ای مطرح خواهند کرد. آیا آن‌ها امانت داری در روند انتخابات را زیر سئوال نمی‌برند؟

دونالد ترامپ در پاسخ گفت آن‌ها می‌دانند این روش کارایی ندارد، چون رقابت‌های زیادی وجود داشته است که در ۱۴ تا ۱۵ ماه گذشته برگزار شدند و همه از این روش استفاده کردند. من شنیدم که روز قبل یا دو روز قبل؛ از این روش استفاده شد و برگه‌های رای باعث ایجاد سردرگمی شدند. آن‌ها میلیون‌ها برگه رای را فرستادند. رقابت‌های کوچکی مثل رقابت در نیویورک یا رقابت در شهر پترسون در نیوجرسی یا ویرجینیا یا دیگر مکان‌ها وجود دارد، ولی صحبت از اختلاف ۳۰ درصدی یا ۴۰ درصدی است. صحبت از یک درصد نیست - که البته باز هم رقم بالایی می‌شود، چون با یک درصد هم ممکن است فردی بازنده انتخابات شود - برخی وقت‌ها اختلاف ۳۰-۴۰ درصدی است. ناپدید شدن برگه‌ها و نیز تقلب در انتخابات رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان