72 برنامه فرهنگی برای هفته دفاع مقدس محلات تدارک شد


72 برنامه فرهنگی برای هفته دفاع مقدس  محلات تدارک شد

خمین - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: 72 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان تدارک شده که 40 عنوان از این برنامه‌ها شاخص و با محتوای ویژه تهیه شده است.

سرهنگ پاسدار «حسین رضایی» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هفت کمیته در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان محلات تشکیل شد.
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما قوی هستیم» تعیین شده، اضافه کرد: برنامه‌ها با یاد سردار شهید «قاسم سلیمانی» اجرا می‌شوند و با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه محلات برگزاری نشست شورای اداری، آبروی محله افتخار کوچه ها، نشست‌های روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری ۲ یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بیان کرد.
سرهنگ پاسدار رضایی گفت: سرکشی از ۴۰ رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس، برگزاری همایش یادگاران شکوه ایثار، مهر شهدا و روایت پایداری از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان محلات اجرا می‌شود.
وی توضیح داد: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در محلات در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه است.
سرهنگ پاسدار رضایی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که باید به نسل جوان منتقل شود چراکه مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس امروز می تواند راهگشای مشکلات جامعه باشد.
وی جلوگیری از فراموشی فرهنگ دفاع مقدس و عدم تحریف دفاع مقدس را از مهمترین پیام‌ برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد.

محلات ۲۲۹شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا