برق واحدهای تولیدی فعال استان اردبیل قطع نمی‌شود


برق واحدهای تولیدی فعال استان اردبیل قطع نمی‌شود

اردبیل _ ایرنا _ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با هدف حمایت از واحدهای صنعتی فعال استان و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید شرکت توزیع نیروی برق استان در هیچ شرایطی حق قطع انشعاب برق واحدهای تولیدی فعال را به بهانه بدهی برق مصرفی را ندارد.

به گزارش ایرنا ، ارژنگ عزیزی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری خلخال افزود: مصوبات ستاد تسهیل استان که به تناسب نیاز در مرکز و شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود باید از طریق دستگاه‌های اجرایی بدقت اجرا شود و کوتاهی و یا بی‌توجهی مسوولان امر به اجرای مصوبات ستاد تسهیل به عنوان سد راهی بر سر راه تولید محسوب می‌شود.

او از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گزار خلخال در هفته آینده خبرداد و اظهارداشت: با توجه به اخذ مجوزهای لازم در سفر اخیر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور به استان و تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز این ناحیه ، شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید نسبت به آغاز عملیات اجرایی ساخت این ناحیه حداکثر تا هفت روز آینده اقدام کند.

وی گفت: با توجه به اینکه اجرای همه طرح‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف این استان همواره با مشکل وجود معارض همراه است، اعلام وجود معارض در اجرای ناحیه صنعتی گزاز خلخال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نمی‌تواند بهانه‌ای برای تاخیر در عملیات اجرایی این پروژه بزرگ اقتصادی جنوب استان اردبیل باشد.

او با بیان اینکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی ناحیه صنعتی هشجین خلخال اعلام آمادگی می‌کند، تشریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقدمات کار را برای راه‌اندازی این پروژه اقتصادی آماده کرده و همچنین برای مکان‌یابی مناسب جهت احداث ناحیه صنعتی شاهرود این شهرستان نیز اقدام کند.

عزیزی اظهارداشت: با توجه به نیاز واحدهای صنعتی راکد و رها شده شهرک صنعتی خلخال به راه‌اندازی واحدهای صنعتی جدید و تکمیل ظرفیت این شهرک ، انتظار از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تعیین تکلیف واحدهای رها شده و واگذاری آن به متقاضیان جدید است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی