چرا خرید اینترنتی لوازم آرایش بهتر از خرید حضوری است؟


خرید کردن، عملی هست که می تواند برای هر فردی اعم از خانم، آقا، کودک و یا بزرگسال خوشایند باشد. به لحاظ روانشناختی، خرید کردن کمک می کند تا ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم و عزت نفس بالاتری داشته باشیم. از گذشته تا به حال، خرید و فروش، همواره در حال انجام بوده. در گذشته برای خرید کردن، تنها راهی که وجود داشت، حضور در فروشگاه های بزرگ و رفتن به...

چرا خرید اینترنتی لوازم آرایش بهتر از خرید حضوری است؟

خرید کردن، عملی هست که می تواند برای هر فردی اعم از خانم، آقا، کودک و یا بزرگسال خوشایند باشد. به لحاظ روانشناختی، خرید کردن کمک می کند تا ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم و عزت نفس بالاتری داشته باشیم. از گذشته تا به حال، خرید و فروش، همواره در حال انجام بوده. در گذشته برای خرید کردن، تنها راهی که وجود داشت، حضور در فروشگاه های بزرگ و رفتن به بازار مخصوص به آن کالا بود. رفته رفته با افزایش زندگی شهری، فروشگاه ها به محل زندگی افراد نزدیک تر شدند. در چند سال اخیر، خرید اینترنتی نیز در میان مردم، جایگاه خود را پیدا کرده است. در میان تمامی روش های خرید کردن که وجود دارد، خرید اینترنتی می تواند بهترین گزینه باشد. این مسئله در خرید کالاهای به خصوصی از جمله خرید لوازم آرایشی، اهمیت دو چندان پیدا می کند؛ اما چرا؟ با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر توضیح دهیم.

مزیت های خرید اینترنتی

خرید اینترنتی، روش تقریبا نوین خرید است که روز به روز جایگاه مهم تری را در میان خانواده ها ایفا می کند. خرید اینترنتی مزیت های به خصوصی دارد که هر فردی را مجاب می کند تا به جای حضور در فروشگاه، آن را برگزیند. تعدادی از این مزیت ها عبارتند از:

خرید اینترنتی، تصمیم های احساسی را کاهش می دهد.

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که چیزی خریده اید و پس از رسیدن به خانه از خرید آن پشیمان شده اید. تصمیم به خرید یک کالای به خصوص، می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد که نیاز به کالا، در دنیای تجارت کوچک ترین عامل است. در خرید حضوری، از زمانی که در مقابل ویترین فروشگاه قرار می گیرید، تحت تاثیر این عوامل قرار خواهید گرفت. دکوراسیون، نورپردازی، نحوه چیدمان کالاها، فروشنده، قیمت، و حتی دمای محیط می تواند در تصمیم گیری شما جهت خریدن یا نخریدن یک کالا تاثیرگذار باشد. این عوامل به گونه ای در کنار هم قرار می گیرند تا شما را مجاب کنند تا تصمیم به خرید کالا بگیرید. در خرید اینترنتی، از چنین تاثیراتی دور هستید. در هنگام خرید اینترنتی شما می توانید در کمال آرامش و با آگاهی کامل تصمیماتی مبتنی بر نیاز و به دور از احساسات اتخاذ کنید.

در خرید اینترنتی، می توانید به سادگی نمونه های مشابه را مقایسه کنید.

زمانی هست که شما دقیقا می دانید که می خواهید خرید چه کالایی را بخرید. اجازه بدهید با مثال توضیح دهم. فرض کنید قصد خرید ریمل دارید. برخی مواقع، دقیقا می دانید که چه ریملی، از چه برندی و با چه مدلی را می خواهید. در بیشتر مواقع چنین نیست. شما در هنگام خرید نیاز دارید که مدل های مختلف، از برندهای مختلف را مقایسه کرده و بتوانید مشاوره بگیرید. در خرید حضوری، هر فروشگاهی از برند موجود خود طرفداری کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که در حد کم از کاتالوگ جمع آوری شده اند. اما در خرید اینترنتی این گونه نیست. فروشگاه های اینترنتی معتبر برندهای گوناگونی از یک کالا را موجود داشته و اطلاعات دقیق و کاملی را از هریک از آن ها در اختیار شما قرار می دهند. همین امر است که به شما کمک می کند تا با مطالعه و مقایسه نمونه های مشابه، بهترین تصمیم را داشته باشید.

با خرید اینترنتی، در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های بارز خرید اینترنتی، صرفه جویی در وقت و هزینه است. زمانی که می خواهید خرید حضوری انجام دهید باید به فروشگاه بروید، هزینه رفت و آمد خود را پرداخت کنید و اگر با خودرو شخصی خود باشید، باید به فکر هزینه بنزین خود باشید. در شهرهای بزرگ، جای پارک می تواند یکی از بزرگترین معضلات باشد و در شهرهای کوچک، عدم وجود تنوع کالا، خود نوعی مشکل است. علاوه بر هزینه مالی، رفت و آمد در مسیر فروشگاه و ترافیک مقدار قابل توجهی از زمان شما را نیز مشغول خواهد کرد. در خرید اینترنتی اما اینطور نیست. فرض کنید می خواهید برای خرید لاک ناخن اقدام کنید. رفتن به فروشگاه و صرف این همه زمان و هزینه نمی تواند برای خریدن یک لاک معقول به نظر برسد. در خرید اینترنتی، تمامی مراحل خرید خود را در حالی انجام می دهید که در خانه خود بر روی کاناپه راحتی نشسته اید و در حالی که یک فنجان قهوه می نوشید و با کمک تلفن همراه خود در سایت فروشگاه گشتی می زنید، خریدتان را انجام خواهید داد. به این ترتیب شما تنها با پرداخت یک هزینه ارسال بسیار کم در مقایسه با هزینه های خرید حضوری، کالای مورد نظر خود را خریده اید.

با انجام خرید اینترنتی، شما نیز در چرخش اقتصادی سهیم خواهید بود.

زمانی که خودتان به فروشگاه می روید، تنها جایی که از خرید شما سود خواهد برد، همان فروشگاه است. اما در خرید اینترنتی اینطور نیست. در هنگامی که تصمیم به خرید اینترنتی می گیرید، در واقع تعداد بسیاری از افراد را استخدام می کنید تا به جای شما خریدتان را انجام دهند. اجازه دهید طور دیگری توضیح دهم. در هنگام خرید اینترنتی، در قدم اول شما در کار آفرینی برای نیروی پشتیبانی سایت تاثیرگذار بوده اید. برای رسیدگی به امور خرید شما به یک انباردار نیاز است پس شما بار دیگر منجر به کار آفرینی شده اید؛ و در قدم آخر، زمانی که هزینه ارسال را پرداخت می کنید، در واقع یک نفر دیگر را صاحب کار کردید تا وظیفه ارسال کالای شما را به عهده بگیرد. ممکن است فکر کنید نقش بسیار کوچکی است. اما مگر غیر از این است که همین نقش های کوچک می توانند چرخ بزرگ اقتصاد را به حرکت در آورند.

چرا خرید اینترنتی لوازم آرایش بهتر از خرید حضوری است؟

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی معتبر

در میان هزاران فروشگاه اینترنتی که وجود دارند، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که کدام یک می تواند معتبر باشد. اهمیت اعتبار فروشگاه اینترنتی، در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اهمیت بسیار بالاتری خواهد داشت. یک فروشگاه اینترنتی معتبر، همواره در مرحله اول دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت امن است. ویژگی دوم بسیار مهم برای فروشگاه اینترنتی، ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت بازگشت پول است. یک فروشگاه معتبر دارای پشتیبانی آنلاین پاسخگو می باشد. یک فروشگاه اینترنتی خوب دارای تنوع محصول بالا است و اطلاعات دقیق، کامل و بدون جهت گیری در مورد هریک از محصولات در اختیار کاربر قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید اینترنتی، تمامی موارد بالا را مد نظر خود قرار دهید تا بتوانید بهترین تجربه را از خرید کسب کنید.

میس و مستر، یک انتخاب مطمئن

همانطور که قبل تر گفتیم، لوازم آرایشی و بهداشتی در دسته کالاهایی قرار می گیرند که دارای حساسیت بیشتری بوده و اطمینان از اصل بودن و کیفیت آن ها، اهمیت بیشتری خواهد داشت. در میان تمامی فروشگاه های معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند، پیشنهاد ما، فروشگاه اینترنتی میس و مستر است. این فروشگاه دارای تنوع بالایی از کالاهای آرایشی و بهداشتی است که با عکس های با کیفیت و اطلاعات کاملی در سایت وجود دارند برای مثال به راحتی می توانید برای خرید رژ لب گلدن رز به این سایت مراجعه کنید و بر اساس بودجه تان و برندی که می خواهید، محصولات متنوع را ببینید. میس و مستر، مجهز به درگاه امن پرداخت و نماد اعتماد الکترونیک است و تمامی کالاهای خود را با ضمانت سلامت فیزیکی و اصل بودن به فروش می رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج