نیازهای کوتاه مدت را برای رسیدن به اهداف بلند قربانی کردم


نیازهای کوتاه مدت را برای رسیدن به اهداف بلند قربانی کردم

رتبه 8 کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با اشاره به موفقیت خود در کسب این رتبه، گفت: نیازهای کوتاه مدت خودم را برای رسیدن به اهداف بلند مدت قربانی کردم.

علی چیت ساز در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در مدرسه شهید دستغیب یک تحصیل کردم و از کلاس یازدهم روزانه ۱۲ ساعت درس خواندم و هرچه به آزمون نزدیکتر می‌شدم به جای خستگی، با پیوستگی خواندن را ادامه دادم.

او یکی از رمزهای موفقیت خود در کسب این رتبه را اراده‌ خواند و افزود: شاید به گزاف نباشد که نسبت به بسیاری از همکلاسی و همسالانم اراده‌ بیشتری برای رسیدن به موفقیت داشتم.

چیت ساز با یبان اینکه این موفقیت اول راه است و هنوز فکرهای بزرگتری برای رسیدن به اهدافم دارم، گفت: تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد.دوست دارم از زندگی‌ام لذت بیشتری ببرم.

او همچنین با بیان این نکته که علی‌رغم تاخیر دو ماهه در برگزاری کنکور اما محکم ادامه دادم، به پشت کنکوریها و دانش آموزانی که این آزمون را در آینده پیش رو دارند، توصیه کرد که از مهرماه درس خواندن را شروع کنند و با یک نظم و پیوستگی درست تا زمان برگزاری آزمون، ادامه دهند.

دارنده رتبه هشت کنکور علوم تجربی گفت: هر قدم خراب شود جای ناامیدی نیست باز خواندن را از همان قدمی که خراب شده باید ادامه داد و نباید استرس و نگرانی را به خود وارد کرد.

چیت ساز خاطرنشان کرد: از آنجا که خود مشتاق به باز شدن دریچه‌های علمی جدید در جامعه هستم، علاقمندم در رشته پزشکی در رشته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شوم و تا پیش از انتخاب رشته، تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یا بیوتکنولوژی دانشگاه تهران را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!