سارقی با 50 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد


سارقی با 50 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد

تهران- ایرنا- رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ازدستگیری سارق لوازم داخل خودرو با 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه پلیس آگاهی تهران، سرهنگ "علی کنجوریان" در این باره همچنین گفت: اوایل خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت لوازم داخل خودرو با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی با بیان اینکه شاکی، خودرو شخصی خود را در کنار خیابان پارک و کیفش که حاوی مدارک هویتی، دسته چک، اسناد ملکی، وجه نقد و چند سکه بهار آزادی بود را در صندوق عقب خودرو قرار داده است، اظهار داشت: این شهروند پس از آمدن به سمت خودرو خود متوجه تخریب قفل صندوق عقب و سرقت کیفش می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: تعدادی از برگه‌های دسته چک شاکی توسط فردی به نام «وحید» مصرف شده‌بود که با هماهنگی قضائی وی دستگیر شد اما حدود ۱۰ فقره کلاهبرداری با دسته چک شاکی انجام شده‌بود که در بازرسی از منزل وحید نیز تعدادی چک مسروقه دیگر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه سارق را در شرق تهران شناسایی کنند، افزود: با دستگیری سارق به نام «جهانگیر» و انتقال وی به پلیس آگاهی، وی به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و اینکه اموال و مدارک شاکی را به همدستی یکی از دوستانش به نام «امین» سرقت کرده‌است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستگیری جهانگیر و مالخر چک‌های سرقتی هر دو متهم روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری امین و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق