بیل: «مورینیو» دلیل اصلی بازگشتم به تاتنهام بود


بیل: «مورینیو» دلیل اصلی بازگشتم به تاتنهام بود

تهران- ایرنا- «گرت بیل» پس از امضای قرارداد با باشگاه تاتنهام از فرصت بازی کردن در تیم تحت هدایت «خوزه مورینیو» ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایرنا، بیل شب گذشته انتقال خود را از پایتخت اسپانیا به باشگاه قبلی‌اش یعنی تاتنهام نهایی کرد و به هفت سال حضور در سانتیاگو برنابئو پایان داد.

مورینیو پیش از این گفته بود که وی زمانی که در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ هدایت رئال را برعهده داشته، خواستار به خدمت گرفتن مرد ولزی بوده و این در حالی است که در دوران حضور آقای خاص روی نیمکت منچستریونایتد نیز شایعات زیادی مبنی بر کوچ بیل به اولدترافورد شنیده می‌شد.

بیل در این‌باره می‌گوید: مورینیو در مورد چند پستی که می‌خواهد در آنها بازی کنم با من حرف زده و بدیهی است که از این بابت خوشحالم. او عمده دلیل بازگشتم به تاتنهام بود؛ مورینیو یک نام شناخته شده و برنده سریالی است.

وی افزود: او برای تاتنهام ساخته شده است. ما به فتح جام نیاز داریم و او بهتر از هرکسی می داند که چطور این کار را انجام دهد. می‌دانم تک تک هواداران تاتنهام بی‌صبرانه برای فتح یک جام تقلا می‌کنند و ما در تمامی رقابت‌ها نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا این آرزو را برآورده کنیم.

بیل که در ماه جاری و در زمان همراهی تیم ملی ولز در لیگ ملت‌های اروپا، از ناحیه زانو مصدوم شد، احتمالا بعد از تعطیلات فیفادی در اکتبر آماده حضور در ترکیب تاتنهام خواهد شد و از ایده هم‌بازی شدن با «سون هیونگ مین» و «هری کین» هیجان‌زده است.

وی در این باره نیز تاکید کرد: بعد از بازگشت از کمپ ولز تاکنون تمرین نکرده‌ام بنابراین باید خودم را مهیا کنم. امیدوارم بتوانم در اولین بازی بهترین بازی را به نمایش بگذارم. هری از زمان ظهورش شگفت انگیز بوده و گل‌های زیادی زده است. بازی کردن با او و سون برای همه ما یک چشم‌انداز هیجان انگیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک