طلسم عراقی‌ها مقابل نمایندگان ایران/ خیال استقلال راحت باشد


طلسم عراقی‌ها مقابل نمایندگان ایران/ خیال استقلال راحت باشد

تهران- ایرنا- نمایندگان عراق تا به حال در لیگ قهرمانان آسیا موفق به شکست تیم‌های ایرانی نشده‌اند؛ آماری که موجب افزایش روحیه استقلال برای دیدار امشب با الشرطه می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خلیفه باید به مصاف الشرطه عراق برود و سومین بازی خود را در مرحله گروهی انجام دهد.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که تیم عراقی به اولین برد خود در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان رسید و روحیه خوبی دارد.

پیش از این در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا و در ورژن جدید مسابقات چهار تیم عراقی به مصاف نمایندگان ایران رفته‌اند که هیچ بار موفق به پیروزی نشده‌اند. در هشت بازی برگزار شده بین طرفین پنج تساوی و سه برد برای تیم‌های ایرانی به دست آمده است.

تیم الطلبه عراق در سال ۲۰۰۳ با یک گل به پرسپولیس باخت. تیم الکواالجاویا در سال ۲۰۰۸، دو بار به مصاف سایپا رفت که باخت یک بر صفر و تساوی یک بر یک عایدش شد.

تیم الزورا در سال ۲۰۱۹ در گروه ذوب‌آهن قرار داشت و ۲ تساوی با نتایج صفر بر صفر و ۲ بر ۲ در آن حاصل شد و همین تیم الشرطه هم پیش از تساوی با استقلال در بازی رفت لیگ قهرمانانِ سال ۲۰۲۰، در سال ۲۰۰۵ با پاس تهران در یک گروه قرار داشت و بعد از تساوی یک بر یک در بازی رفت، در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا این تیم هم سه جدال خاصش با تیم‌های ایرانی تا به اینجا بردی نداشته باشد.

حال باید دید امشب برای نهمین بار نمایندگان ایران، تیم‌های عراقی را ناکام خواهند گذاشت یا الشرطه همانطور که اولین برد خود در تاریخ مسابقات را به دست آورد؛ این بارهم دست به یک طلسم‌شکنی می‌زند.

طلسم عراقی‌ها مقابل نمایندگان ایران/ خیال استقلال راحت باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من