فعالیت 5 هزار روحانی در قالب طرح «امام روستا» و «امام محله»


فعالیت 5  هزار روحانی در قالب طرح «امام روستا» و «امام محله»

حجت الاسلام رفیعی از فعالیت چهار هزار روحانی مستقر در روستاها با عنوان طرح امام روستا و یک هزار روحانی در محله‌های شهری با عنوان طرح امام محله خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حمید رفیعی» صبح امروز (۳۰ شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: یکی از مهمتری وظایف سازمان تبلیغات اسلامی پیاده‌سازی نرم‌افزار انقلاب اسلامی است.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور (طرح امام محله) سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سه رکن اصلی مسجد، مردم و امام محله برای طرح تحول اجتماعی در ایجاد جامعه اسلامی دیده ایم، گفت: در حال حاضر چهار هزار روحانی مستقر در روستاها با عنوان طرح امام روستا و یک هزار روحانی در محله‌های شهری با عنوان طرح امام محله فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: در طرح تحول اجتماعی مسجد محور امام محله به عنوان روحانی مسجد در فضای اجتماعی علاوه بر تداوم فعالیت‌های خود در مسجد، به بررسی و حل مسائل مردم در حوزه‌های اجتماعی و معیشتی نیز می‌پردازد.

حجت الاسلام «احمد رضایی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: طرح پایگاه‌های اجتماعی مساجد در مناطق آسیب‌پذیر از ۲ سال پیش در استان آغاز شده و اکنون نیز در حال توسعه کمی و کیفی است.

وی گفت: همچنین طرح نهضت تبلیغی زنان نیز در استان آغاز شده و روز به روز در حال توسعه است که امیدواریم آثار و برکات این طرح ضروری را شاهد باشیم.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !