کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان 5 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس


کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر میزبان 5 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

هاشمی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر میزبان 5 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس است.

«سید حمید هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر استان مازندران گفت: ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های آنها انقلاب و اسلام را به پیروزی رساند و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود: توجه به شهدا و ارزش‌های شهدا انقلاب را بیمه کرده است و در ادامه راه موفقیت ما در گرو ایثار شهداست.

وی با اعلام اینکه یکی از وظایف مهم کانون های مساجد احترام ویژه به خانواده های شهدا است، یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه های ویژه ما برای تکریم شهدا و خانواده شهداست.

هاشمی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر میزبان 5 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس است و اجرای سرود زنده در نقاط مختلف شهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.



وی اظهارکرد: ما باید روحیه ایثار وشهادت را در نسل امروز تقویت کنیم و با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان کانون های فرهنگی وهنری مساجد جوانان و نوجوانان هستند؛ باید این رویکرد در برنامه های کانون مساجد بیش از پیش دنبال شود.

هاشمی در پایان افزود: استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در مازندران در کنار پیشکسوتان کانون و مسجد و استفاده از تجربیات آنان، چراغ راهی برای ادامه کار است که در دستور کار ما قرار دارد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان