قاتل زن نیمه‌برهنه در سطل زباله پیدا شد | گردنبند مقتول پلیس را به خانه قاتل کشاند


قاتل زن نیمه‌برهنه در سطل زباله پیدا شد | گردنبند مقتول پلیس را به خانه قاتل کشاند

وقتی جسد زن جوانی که آثار 30ضربه چاقو روی بدنش وجود داشت در سطل زباله‌ای در مشهد پیدا شد، تحقیقات پلیسی- قضایی برای کشف راز این جنایت کلید خورد و گردنبند مقتول که اسم خودش روی آن حک شده بود، پلیس را به خانه قاتل کشاند.

به ‌گزارش همشهری آنلاین، حدود ساعت ۲بامداد شنبه کارگران شهرداری مشهد که در حال جمع‌آوری زباله‌ها بودند به سطلی فلزی رسیدند که مقدار زیادی نخاله‌ ساختمانی داخل آن بود. یکی از کارگران وقتی نخاله‌ها را کنار زد چشمش به جسد زنی افتاد که داخل سطل بود.

ابتدا تصور می‌شدکه ماکت یک مانکن است اما بیشتر که دقت کرد متوجه شد او زنی است که ظاهرا به قتل رسیده و وحشتزده پلیس را خبر کرد.

ماجرا به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد گزارش شد و او همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه در منطقه قاسم‌آباد شدند.

در بررسی جسد مقتول آثار ۳۰ضربه چاقو دیده می‌شد و در ابتدا به‌نظر می‌رسید که او قربانی یک انتقام‌جویی شده است. با این حال هیچ سرنخی که هویت وی را فاش کند وجود نداشت تا اینکه مأموران متوجه گردنبندی شدند که به گردن وی آویزان و روی آن یک اسم نوشته حک شده بود: «نگار».

این تنها سرنخ برای کشف راز جنایت بود و مأموران نام نگار را در بانک اطلاعاتی پلیس جست‌وجو کردند تا اینکه در میان تمامی عکس‌هایی که روبه‌رویشان قرار گرفته بود، متوجه عکسی شدند که شباهت زیادی به مقتول داشت.

اینگونه بود که هویت وی شناسایی شد و وقتی مأموران سراغ خانواده‌اش رفتند، آنها گفتند که از وی خبر ندارند و نگرانش هستند.

ماموران در تحقیق از خانواده نگار متوجه شدند که وی اخیرا از سوی فردی تهدید می‌شد. حتی حدود ۱۰روز قبل‌تر هدف حمله افرادی قرار گرفته بود که ظاهرا زورگیر بودند و با ضربه میله آهنی دست او را شکسته و کیفش را سرقت کرده بودند.

مأموران حالا متوجه شده بودند که ماجرای حمله ۱۰روز پیش به نگار هم احتمالا چیزی جز زورگیری بوده و شاید این حمله از سوی همان فردی انجام شده بود که زن جوان را تهدید می‌کرد. در این شرایط تحقیقات روی شناسایی این فرد متمرکز شد تا اینکه چند ساعت پس از پیدا شدن جسد نگار، این مرد شناسایی شد.

مأموران با دستور قاضی احمدی‌نژاد وی را در یک عملیات ضربتی در خانه‌اش دستگیر کردند و او وقتی مقابل قاضی جنایی قرار گرفت به قتل نگار اعتراف کرد.

وی مدعی شد که از مدتی قبل با این زن آشنا شده بود اما پس از مدتی قصد داشت به این رابطه خاتمه دهد اما نگار دست بردار نبود و حتی تهدیدش کرده بود که رابطه دوستی‌شان را نزد خانواده‌اش فاش می‌کند.

متهم به قتل گفت که زن جوان برایش تبدیل به یک تهدید شده بود و در این مدت تلاش کرد هر طوری که شده او را از زندگی‌اش بیرون کند اما وقتی موفق نشده بود، تصمیم به قتل او گرفته بود.

مرد جنایتکار گفت: روز حادثه با همدستی یکی از بستگانم نگار را به محلی خلوت کشاندیم و در آنجا او را خفه کردم. پس از آن از ترس اینکه دوباره زنده شود چندین ضربه چاقو به او زدم و بعد هم جسدش را در سطل زباله رها کردیم.

با اعترافات این مرد، همدست وی نیز دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: پیدا شدن جسد سلاخی‌شده و نیمه‌برهنه زنی جوان در مخزن زباله در مشهد
کد خبر 550902

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات