گوشی K42 کمپانی LG رونمایی شد


گوشی K42 کمپانی LG رونمایی شد

رسانه کلیک – گوشی جدید میان ‌رده کمپانی LG با نام K42 با نمایشگر 6.6 اینچی ، تراشه هلیو P22 ، دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری رونمایی شد. کمپانی LG در سکوت خبری از تلفن هوشمند جدیدی به نام K42 در جمهوری دومنیکن رونمایی کرد. این گوشی میان رده […] نوشته گوشی K42 کمپانی LG رونمایی شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – گوشی جدید میان ‌رده کمپانی LG با نام K42 با نمایشگر 6.6 اینچی ، تراشه هلیو P22 ، دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری رونمایی شد.

کمپانی LG در سکوت خبری از تلفن هوشمند جدیدی به نام K42 در جمهوری دومنیکن رونمایی کرد. این گوشی میان رده دارای ساختار موج‌مانندی درصفحه‌ی پشت خود است که ظاهری خاص و جذاب به آن می‌بخشد. این گوشی با نسبت ابعاد بلند صفحه نمایشگر، دوربین‌های عقب چهارگانه و باتری با ظرفیت بالا به کاربران ارائه می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی K42

گوشی K42 دارای ابعادی برابر با 165×76.7×8.4 میلی متر و وزن برابر با 182 گرم است. این تلفن هوشمند دارای استانداردهای MIL-STD-810G است که باعث می‌شود توان مقاومت بالایی در برابر شرایط شدید محیطی داشته باشد. صفحه پشتی grippy از LG K42 دارای یک پوشش UV ضد خراش است که جذابیت آن را بیش از پیش مشخص می کند. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی که وضوح HD+ دارد، برخوردار است.

گوشی K42 تلفن دیگر کمپانی LG است که از چیپست Helio P22 بهره میبرد. این گوشی با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. و اگر به حافظه بیشتر برای برای ذخیره سازی نیاز داشتید، این گوشی از حافظه خارجی microSD پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل Android 10 مبتنی بر LG UX نیز از قبل در این گوشی نصب شده است.

سیستم دوربین چهارگانه به کمک فلش LED که در قسمت پشتی این گوشی قرار گرفته است شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی ، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده است.

K42 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعت است. این گوشی همچنین دارای یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به «دستیار Google» است. این تلفن از یک سنسور اثر انگشت جانبی نیز بهره می‌برد. K42 برای علاقه مندان به موسیقی نیز انتخاب خوبی است این گوشی مجهز به موتور صدای سه بعدی و جک صوتی 3.5 میلی متری است. این گوشی با ویژگی های رایج اتصال مانند Wi-Fi ، بلوتوث 5.0،GPS، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری این سری از گوشی‌های هوشمند صورت نگرفته است و اطلاعات دقیقی پیرامون این موضوع وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس