دانلود بازی نقش آفرینی خارق العاده شادو فایت 4 اندروید


مجله آنلاین موبنا – پس از آپدیت های مکرر سری های قبل ؛ این بار شاهد منتشر شدن سری جدیدی از بازیهای شادو فایت هستیم! Shadow Fight Arena – شادو فایت آرنا نسخه 4 از بازی مطرح نبرد سایه از استودیوی بازیسازی NEKKI مخصوص اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و اولین نسخه اش به همراه مود و دیتا پیش روی تان قرار دارد. Shadow Fight...

مجله آنلاین موبنا – پس از آپدیت های مکرر سری های قبل ؛ این بار شاهد منتشر شدن سری جدیدی از بازیهای شادو فایت هستیم! Shadow Fight Arena – شادو فایت آرنا نسخه 4 از بازی مطرح نبرد سایه از استودیوی بازیسازی NEKKI مخصوص اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و اولین نسخه اش به همراه مود و دیتا پیش روی تان قرار دارد. Shadow Fight Arena یا همان شادو فایت 4 نسخه تکامل یافته شادو فایت 3 است و این بار بازیکنان به جای شرکت در نبردهای تک نفره با هوش مصنوعی، سه به سه و همزمان با یکدیگر مبارزه می‌ کنند! در این نسخه شما به عنوان یک بازیکن قادر هستید در نبردهای PVP در زمان واقعی شرکت کنید و به رقابت با بازیکنان آنلاین سراسر جهان بپردازید. یک تیم رویایی شامل 3 جنگجو را ایجاد کنید و با توانایی های منحصر به فرد هر کدام از شخصیت ها به نبرد با دشمنان – رقبا مشغول شوید و نهایت هیجان را تجربه کنید.

بازی Shadow Fight Arena – شادو فایت آرنا مطمئنا همانند نسخه های پیشین خود یک بازی موفق و مطرح خواهد شد و آن را به همه شما دوستداران بازیهای سبک نقش آفرینی پیشنهاد می دهیم. از ویژگی های کلی این بازی دوست داشتنی می توان به مواردی چون حضور ده ها شخصیت جدید و قدرتمند از جمله مارکوس، کیبو و غیره، در دسترس بودن توانایی های منحصر به فرد برای شخصیت های بازی، شرکت در رقابت های نفس گیر و پیروزی برای کسب امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول، کنترلرهای عالی و کاربرپسند، گرافیک خیره کننده کنسولی و صداگذاری هیجان انگیز و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین می باشد
2 – نسخه اول بازی است و ممکن است باگ و مشکلاتی داشته باشد و یا با بعضی دستگاه ها سازگار نباشد.

دانلود بازی نقش آفرینی خارق العاده شادو فایت 4 اندروید

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nekki.shadowfightarena را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

توجه داشته باشید که بازی در نسخه بتا قرار دارد و برای ورود به آی پی کانادا نیاز می باشد – منتظر عرضه نسخه جهانی بازی طی روزهای آتی هستیم.

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – 96 مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم – 519 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403