دفاع مقدس عزت و عظمت ایرانیان را به دنیا نشان داد


دفاع مقدس عزت و عظمت ایرانیان را به دنیا نشان داد

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه جوانرود با بیان اینکه دفاع مقدس عزت و عظمت ایرانیان را به دنیا نشان داد، گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و آینده کشور باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملااحمد فخری روز دوشنبه در دیدار با مسوولان ادارات و نهادها و بسیجیان سپاه ناحیه جوانرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: فرهنگ دفاع مقدس میراث ارزشمندی است که نیاز امروز نسل جامعه ما است و پیشکسوتان دفاع مقدس می توانند راویان صادقی از این ارزش ها و حاملان اندیشمندی برای انتقال این ارزش ها به جامعه باشند.

وی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه ارتش منسجم داشتیم و نه نیروی سپاه قوی، ولی یک تنه در مقابل دنیای کفر و زور ایستادیم، اظهارداشت: همان تجربه‌های دفاع مقدس سبب شد که جمهوری اسلامی ایران اکنون در دنیا الگو باشد.

ماموستا فخری با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآورشد: ملت ایران برای به ثمر رساندن این انقلاب سختی های فراوانی متحمل شده است.

جانشین سپاه ناحیه جوانرود نیز با بیان اینکه دفاع مقدس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که عظمت ایرانیان را به جهان نشان داد، گفت: قدرت دفاعی ایران در دنیا سرآمد است و دشمنان به عزت و اقتدار ما پی برده‌اند.

سرهنگ مصطفی فعله گری افزود: ملت ایران در جبهه مقاومت و ایثار با ویژگی شهادت طلبی، مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی با هرگونه تجاوز و ستم بیگانگان مقابله خواهد کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403