بنزین‌های عرضه‌شده در جایگاه‌های جزیره قشم سالم است


بنزین‌های عرضه‌شده در جایگاه‌های جزیره قشم سالم است

قشم- ایرنا- دادستان قشم گفت: طبق بازرسی های انجام شده از جایگاه‌های عرضه سوخت جزیره قشم، بنزین تحویلی هیچ گونه ناخالصی ندارد.

رضا صفایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بنا بر گزارش‌های دریافتی از مردم در زمینه آلودگی بنزین‎های عرضه شده در قشم، تیم بازرسی با حضور کارشناسان ویژه استان هرمزگان و نماینده دادستانی در محل جایگاه‌های عرضه سوخت حضور یافته و با آزمایش‌های به عمل آمده نشانه‌ای از آلودگی و افزودن آب به بنزین مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: هر زمان تخلف در عرضه بنزین به هر شکل ممکن در شهرستان قشم محرز شود با متخلفان براساس قانون برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم یادآور شد: اگر شهروندان از عرضه بنزین آلوده در جایگاه خاص اطلاع دارند، مراتب را به این دادستانی برای پیگیری و انجام آزمایش فنی اعلام کنند.

دیروز نیز سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به ایرنا گفت: همه مبادی ورودی، خروجی و توزیعی فرآورده‌های نفتی، به صورت مرتب توسط واحد کنترل کیفیت شرکت پخش فرآورده های نفتی هر شهرستان از نظر کیفی بررسی می‌شوند.

حامد ملازاده صادقیون افزود: ممکن است ظرف‌های جابجایی این محصولات، آلودگی یا ناخالصی داشته باشد که باید از نهادهای مربوط در این رابطه توضیح خواست.

چندی پیش خبر ناخالصی بنزین در جایگاه‌های قشم منتشر شد و در این خصوص دادستان قشم به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو