مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان مرکزی تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان مرکزی تمدید شد

اراک - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات این استان تا پایان مهرماه امسال تمدید شد.

حجت‌الاسلام «عباس دانشی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهلت آثار به جشنواره مطبوعات استان مرکزی تا پایان شهریورماه جاری بود اما به دلیل استقبال اصحاب رسانه این مهلت تمدید شد.

وی ادامه داد: جشنواره مطبوعات استان مرکزی زیر نظر مستقیم معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و اعضای هیات داوران این جشنواره نیز با تایید این وزارتخانه انتخاب می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات یکی از مطالبات اصلی اصحاب رسانه است و تمامی فعالان این عرصه می‌توانند در این جشنواره که پس از مدتی وقفه، امسال برگزار می‌شود، مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام دانشی اظهار داشت: جشنواره مطبوعات فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت رسانه‌ای استان است و می‌طلبد فعالان این عرصه حضور پررنگی در جشنواره داشته باشند.

دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی با شعار «رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را که از تاریخ اول فروردین ۹۸ تا ۱۵ مرداد ۹۹ تولید شده به آدرس farhangiarak@farhangmail.ir ارسال کنند.

این جشنواره در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار و آیین اختتامیه نیز آبان ماه سال جاری پیش بینی شده است.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل نامه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن