بیش از 100 برنامه طی‌ هفته دفاع مقدس در میاندوآب اجرا می‌شود


بیش از 100 برنامه طی‌ هفته دفاع مقدس در میاندوآب اجرا می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب‌ گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیش از 100 عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با همکاری کمیته‌های هشت گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس میاندوآب‌ تدارک دیده شده که به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در میاندوآب با حضور مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) افزود: به این مناسبت از چهار هزار و ۲۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت ‌میاندوآب به همت کمیته‌های هشت گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بیان کرد: افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته‌های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، طرح ویزیت رایگان و نشست‌های فرهنگی و سیاسی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و یادواره های شهدا به همراه همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از اهم برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در میاندوآب است.

سرهنگ پالهنگ با بیان اینکه باید نسل جوان و امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر تلاش کرده و هفته دفاع مقدس را که یادآور این ایثارگری هاست، گرامی بداریم.

میاندوآب با تقدیم ۸۵۰ شهید، ۱۳۰ جانباز و ایثارگر و ۱۷۹ آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود و تا ششم مهر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان