یک‌هزارو 500 بسته معیشتی در خرمشهر توزیع شد


یک‌هزارو 500 بسته معیشتی در خرمشهر توزیع شد

آبادان - ایرنا - یک هزارو 500 بسته معشتی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس پس از رژه خودرویی بسیجیان خرمشهر بین اقشار کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایرنا در این آیین امام جمعه خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت:امروز جنگ درجبهه دیگری و به شکل جدیدی ادامه دارد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور افزود:هشت سال دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما آموخت و ملت ما را مقاوم‌تر کرد و اگر امروز شاهد بیداری ملت‌ها در اقصی نقاط دنیا هستیم از ثمرات دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس و همچنین به برکت خون پاک شهدا به اذن خداوند پرچم جمهوری اسلامی در سراسر دنیا به اهتزاز درآمده و در عوض دشمنان این نظام در باتلاق افتاده‌اند.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر نیز به توزیع ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر اشاره کرد و افزود:۱۲۰ نفر مرد و زن این گروه جهادی بیش از ۲۰۰ هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر توزیع کردند.
علیرضا مهلی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی از جمله بسته‌بندی و توزیع ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی گفت: این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش ازیکهزارو۲۰۰ بسته معیشتی را در ۱۲ مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!