شهرداری مشهد برای خرید موتورسیکلت برقی تسهیلات اعطا می‌کند


شهرداری مشهد برای خرید موتورسیکلت برقی تسهیلات اعطا می‌کند

شهرداری مشهد به منظور نوسازی موتورسیکلت‌های بنزینی فرسوده تسهیلات 22 میلیون تومانی برای خرید موتورسیکلت برقی ارائه خواهد کرد.

شورای اسلامی شهر مشهد در یکصد و ششمین جلسه علنی پنجمین دوره خود که امروز در تالار شهر برگزار شد با لایحه توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی موافقت کرد که بر اساس آن شهرداری مشهد به منظور نوسازی موتورسیکلت‌های بنزینی فرسوده، تسهیلات با سود ۴ درصد ارائه می‌دهد.

بر اساس این مصوبه، به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود با هدف کاهش آلودگی و بهبود هوای شهر مشهد و به‌منظور نوسازی موتورسیکلت‌های بنزینی فرسوده و توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در حمل‌ونقل عمومی بار و سفرهای شخصی، نسبت به تخصیص یارانه برای جبران مابه‌التفاوت سود تسهیلات مازاد بر ۴ درصد، به نحوی که بازپرداخت اقساط برای متقاضی حداکثر ۶۰ ماهه و سقف تسهیلات تا ۹۰ درصد قیمت موتورسیکلت برقی حداکثر ۲۲ میلیون تومان باشد، اقدام کند.

در این جلسه همچنین صورت‌جلسه فاز نهایی پروژه مجمتع مسکونی ارزان‌قیمت کوثر واقع در اراضی گل‌شهر به تصویب رسید.

همچنین دو فوریت لایحه مجوز تملک و آزادسازی املاک واقع در امتداد مسیر بولوار ابوطالب شمالی به تصویب نرسید و با تصویب یک فوریت آن، این لایحه برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر مشهد ارجاع داده شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت