مزار مطهر شهدای روستای زرج آباد گلباران شد


مزار مطهر شهدای روستای زرج آباد گلباران شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای زرج آباد گفت: مزار مطهر شهدای روستای زرج آباد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همت فعالان این کانون در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گلباران شد.

«نجاتعلی جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مزار مطهر شهدای روستای زرج آباد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همت فعالان این کانون در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گلباران شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای زرج آباد تصریح کرد: این مراسم معنوی با حضور روحانی و جوانان و نوجوانان روستا در محل مزار مطهر شهدای با مرثیه خوانی در مدح شهدای کربلا و قرائت زیارت عاشورا و قرائت وصیت نامه شهدا برگزار شد.

مزار مطهر شهدای روستای زرج آباد گلباران شد

وی اظهار داشت: جوانان انقلابی این روستا با حضور در صحنه دفاع مقدس وظیفه خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و امروز نیز نسل جوان این روستا باید آماده مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

جعفری یادآور شد: تفکر جهادی رزمندگان اسلام همچنان در جامعه جاری و ساری است و جوانان امروز نیز همچون دوران انقلاب حاضر به جان فشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای زرج آباد افزود: عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خدمات خانواده معظم شهدا از جمله کارهای است که باید به همت فعالان این کانون صورت گیرد.

جعفری بیان کرد: ویژه برنامه های متعددی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فعالان این کانون طی هفته جاری انجام خواهد شد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟