ستاد اربعین: اعزام و انتقال موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری منتفی است


ستاد اربعین: اعزام و انتقال موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری منتفی است

ستاد اربعین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان اعزام و انتقال هرگونه موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری کاملاً منتفی است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد با توجه به اعلام رسمی مجدد دولت عراق و صدور مصوبات و شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امکان اعزام و انتقال هرگونه موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری کاملاً منتفی است.

در اطلاعیه شماره 3 ستاد مرکزی اربعین حسینی آمده است؛ با توجه به انتشار برخی شایعات و اقدامات مبنی بر احتمال اعزام تعدادی از موکب‌ها به کشور عراق، بدینوسیله اعلام می‌گردد با توجه به اعلام رسمی مجدد دولت عراق و صدور مصوبات و شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امکان اعزام و انتقال هرگونه موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری کاملاً منتفی است.

در این اطلاعیه همچنین اشاره شده است؛ امید است با رفع بیماری کرونا در سال‌های آتی شرایط حضور گسترده برای تمامی عاشقان و خادمین حسینی(ع) مهیا گردد.

متن کامل اطلاعیه شماره 3ستاد مرکزی اربعین به شرح ذیل است؛

( اطلاعیه شماره 3 )

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی و سفینهً النجاهً

پیرو اطلاعیه‌های صادره به استحضار ملت شریف و مسلمان ایران اسلامی و تمامی دلدادگان حسینی(ع) می‌رساند با توجه به انتشار برخی شایعات و اقدامات مبنی بر احتمال اعزام تعدادی از موکب‌ها به کشور عراق بدینوسیله اعلام می‌گردد با توجه به اعلام رسمی مجدد دولت عراق و صدور مصوبات و شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امکان اعزام و انتقال هرگونه موکب به کشور عراق در مراسم اربعین سال جاری کاملاً منتفی می‌باشد و امید است با رفع بیماری کرونا در سال‌های آتی شرایط حضور گسترده برای تمامی عاشقان و خادمین حسینی(ع) مهیا گردد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته