پایان مهرماه؛ آخرین فرصت شرکت در یادواره «بوی سیب حرم»


پایان مهرماه؛ آخرین فرصت شرکت در یادواره «بوی سیب حرم»

آخرین مهلت ارسال اثر به سوگواره فرهنگی هنری ابا عبدالله الحسین(ع) و ششمین یادواره «بوی سیب حرم» تا پایان مهرماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهلت ارسال اثر به سوگواره فرهنگی هنری ابا عبدالله الحسین(ع) و ششمین یادواره «بوی سیب حرم» تا پایان مهرماه تمدید شد. این یادواره ویژه دانشگاهیان سراسر کشور در بخش‌های مختلف هنری، ادبی و پژوهشی برگزار می‌شود.

موضوعات این دوره یادواره به این شرح اعلام شده است:

قیام حضرت اباعبدالله(ع) و امتداد نهضت عاشورا در طول تاریخ تا امروز، فرهنگ عاشورا و نسبت مکتب شهید سلیمانی با آن، فرهنگ عاشورا و جبهه‌ی مقاومت و پایداری در منطقه، راهپیمایی اربعین و پیام جهانی آن، فرهنگ عاشورا، روحیه‌ی ایثار و فداکاری (روحیه زینبی) در کادر درمانی کرونا (مدافعان سلامت)، فرهنگ عاشورا، روحیه‌ی ایثار و فداکاری در مبارزه با تروریسم منطقه (مدافعان حرم)، نگاه‌های هنری و نو به واقعه‌ی عاشورا و قیام خونین امام حسین (ع)، ایام محرم و بایسته‌های اجتماعی، من حسینیم، عاشورا یک حادثه نیست، یک فرهنگ است، اربعین رسانه‌ای برای فرهنگ، اربعین و وحدت شیعیان، اربعین و مقدمه‌ ظهور منجی، عزاداری در پیاده‌‌روی اربعین، عزاداری روز اربعین در کربلای معلی، مراسم آیینی مانند تعزیه و دسته‌ گردانی و خیمه سوزانی و نماز ظهر عاشورا، سنت اطعام و نذر، کودکان و عاشورا و من و عاشورا.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنرهای تجسمی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، ادبیات نمایشی، نثر ادبی، داستان، شعر، پژوهش هنر عاشورایی، نقاشی، نوحه‌خوانی و خلاقیت‌های هنری به دبیرخانه این دوره سوگواره ارسال کنند.

این سوگواره با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...