دشمنان اسلام، بیشترین هجمه را علیه وجود مقدس امام زمان (عج) دارند


دشمنان اسلام، بیشترین هجمه را علیه وجود مقدس امام زمان (عج) دارند

حجت الاسلام و المسلمین حدائق گفت: 75 درصد شیطنت ها و هجمه های دشمنان اسلام در جهان متوجه وجود نورانی و مقدس امام زمان (عج) است، استکبار نمی تواند حضور عدالت گستر ایشان را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، امروز (پنج شنبه 20 شهریور) در تجمع اقشار مختلف مردم شیراز برای محکومیت توهین نشریه فرانسوی به رسول الله (ص)، که در مسجد جامع «شهدا» (نو) شیراز برگزار شد، گفت: مجلس به پاس ادب و تواضع به پیشگاه برجسته ترین انسان خلقت تشکیل شده است.

رئیس حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به آیه شریفه هشتم سوره مبارکه «صف»، گفت: این بی بُته گری ها و بی شخصیتی ها سابقه دیرینه ای در اسلام دارد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت «مهدی موعود (عج)» استان فارس با یادآوری این مطلب که توهین ها و تخطئه ها از زمان اعلام علنی اسلام آغاز شد و به این عقل کل عالمیان توهین های مختلف انجام دادند و توهین ها سابقه کهن دارد، تاکید کرد: امام می فرمود: «مردم بترسید که دشمن از شما تعریف کند» و توهین به پیامبر (ص) دلیل بر حقانیت پیروان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش حق خداوند متعال در قرآن کریم، پیوسته تلاش دشمنان دین برای خاموش کردن نور خداست و خدا نور خود را تمام می کند حتی اگر دشمن کراهت داشته باشد، افزود: مسلمانان باید آگاه و متحد باشند چرا که دشمن دست از تخریب بر نمی دارد و کار دشمن ایجاد اختلاف است.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با یادآوری این مطلب که دشمن برای تخریب چهره اسلام داعش و وهابیت سلفی ایجاد کرد، تاکید کرد: آنان دائما در حال شیطنت هستند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر نور (ص) است، نور چه می کند که آنان می‌ خواهند نور را خاموش کنند، یادآور شد: برکت نور، ایجاد نظم و انسجام بوده و هر جا ظلمات است، وحدت وجود ندارد، نور عامل انسجام و رشد و بالندگی است.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که انبیا (ص) و اولیا الهی (ع) عامل وحدت و انسجام هستند، تاکید کرد: دشمن از این هراس دارد و امروز بیشترین هجمه دشمن علیه مهمترین فرد عالم، امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه 75 درصد شیطنت ها و هجمه های دشمنان اسلام در جهان متوجه وجود مقدس و نورانی امام زمان (عج) است، استکبار نمی تواند حضور عدالت گستر ایشان را بپذیرد، یادآور شد: آنان با معنویت مخالفند و تلاش می کتند نور اسلام را خاموش کنند ولی خداوند آن را تمام می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با اشاره به آیه شریفه 9 سوره مبارکه «صف»، گفت: پیامبر (ص) را برای دین حق مبعوث کردیم تا این دین به همه دنیا فائق آید و از این رو مسیحیت صهیونیست از گسترش اسلام در اروپا و آمریکا هراس دارند.

وی با اشاره به تحقیقی پیرامون گسترش اسلام در جهان که توسط دانشمندان انجام شده است، تاکید کرد: اسلام تا 30 سال دیگر دین اول می شود و این وعده قرآن است که اسلام بر همه ادیان غلبه می کند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت «مهدی موعود (عج)» استان فارس با یادآوری این مطلب که در زمان حکومت عدل گستر حضرت مهدی (عج) همه دنیا به دین واحد می رسند و تحت زعامت ایشان، دنیا کنترل می شود.

وی با اشاره به اینکه اسلام دین فطرت و گمشده وجودی بشریت هدایت است و از این رو اسلام برای هدایت آمده است، تاکید کرد: مردم و مسئولین باید تا زمانی که زبان و قلم شان، کار می کند باید برای تبلیغ دین و خدا کار کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را به جز معرفت آموزی نیافریده است، تاکید کرد: مشکل ما ضعف معرفت، شناخت و آگاهی است؛ امروز ما در مسائل اقتصادی مشکل نداریم ولی در بحث اعتقادی مشکل داریم چرا که زکات در کنار نماز در 28 نقطه مختلف قرآن آمده است و به زعم اسلام اگر هدایت شکل بگیرد، جامعه سلامت می شود و اقتصاد درست خواهد شد، ببینید در ایام کرونا چه کسانی احتکار کردند، آنان همان افرادی بودند که از آموزه های دینی کمتر بهره برده بودند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ماست که برای پیامبر اعظم (ص) فعالیت کنیم، با طرح این پرسش که علت توهین به اسلام چیست، گفت: یکی از علل توهین به مقدسات اسلامی، زوال مدعیان تمدن دروغین امروز است.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با یادآوری این مطلب که این ادعا در حال زوال است، تاکید کرد: کدام عقل سلیم توهین به پیامبران الهی را در لوای آزادی بیان قبول می کند، این آزادی بیان نیست آزادی یعنی آزاد از شیطان بودن است اما آنان اسارت شیطان را آزادی می دانند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...