قول می‌دهیم شیوه‌نامه های بهداشتی را در مدارس رعایت می‌کنیم


قول می‌دهیم شیوه‌نامه های بهداشتی را در مدارس رعایت می‌کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید براینکه آموزش و سلامت نسل جوان برای ما مهم است، گفت: متاسفانه عده ای که نمی دانم به دنبال چه چیزی هستند خوشحال می شوند که آموزش در کشور متوقف شود، درحالی که ما مکلف به آموزش هستیم و آموزش تعطیل شدنی نیست.

محمد اعتدادی در آئین نواختن زنگ چهلم (گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) که صبح امروز (سه شنبه_۱مهرماه) در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت زینب(س) برگزار شد، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ما در این سن به دنبال الگو و قهرمانی می گردند و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا با تبیین و تحلیل دوران دفاع مقدس، بهترین قهرمانان را به آنها معرفی کنیم، قهرمانانی همچون شهید خرازی و شهید همت که جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب از دست دادند.

وی با اشاره به دوگانگی کاذبی که این روزها بین آموزش و سلامت ایجاد شده، گفت: سال گذشته حدود ۵ ماه آموزش مجازی برگزار شد، درحالی که هجمه زیادی به آموزش‌ و پرورش وارد شد که آموزش باید تعطیل شود و آموزش مجازی ممکن نیست و آموزش غیرحضوری را به چالش کشیدند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره اینکه امروز که آموزش به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، باز هم عده ای به میدان آمده و می گویند چرا آموزش حضوری را تعطیل نمی کنید؟، افزود: در مدرسه ای با ۴۰۰ دانش آموز برنامه ریزی شده که تنها ۴۰ دانش آموز در حیاط مدرسه باشند اما باز هم می گویند چرا آموزش حضوری تعطیل نمی شود.

اعتدادی با تاکید بر اینکه اینها دلسوز نظام تعلیم و تربیت کشور نیستند، تصریح کرد: هم آموزش و هم سلامت نسل جوان برای ما مهم است، در عین حال که آموزش تعطیل شدنی نیست و آموزش و پرورش ویترینی دارد که خانواده ها می توانند از آموزش حضوری و غیر حضوری استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای که نمی دانم به دنبال چه چیزی هستند خوشحال می شوند که آموزش در کشور ما متوقف شود، درحالی که ما مکلف به آموزش هستیم و آموزش تعطیل شدنی نیست.

وی با بیان اینکه این قول را می دهیم که شیوه نامه های بهداشتی را در مدارس رعایت می کنیم، افزود: ساعت آموزشی به حداقل و جمعیت ۴۰ نفره کلاس ها به ۱۰ نفر می رسد و به طور جدی بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس نظارت داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید براینکه مسأله امروز آموزش و پرورش تنها مساله این نهاد نیست، تصریح کرد: پایدارترین تصمیم، تصمیمی است که خانواده ها و دستگاه های مختلف در آن شرکت می کنند، بنابراین ما دستگاه های مختلف و خانواده ها را شرکای آموزش و پرورش و در کنار خودمان می بینیم و هیچ گاه تصمیمی نمی گیریم که بدون مشارکت و هم اندیشی و درنظر گرفتن همه جوانب خانواده ها را مکلف به اجرای آن کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق