استاندار: ایجاد امنیت فرصت خدمت‌رسانی در کردستان را فراهم کرده است


استاندار: ایجاد امنیت فرصت خدمت‌رسانی در کردستان را فراهم کرده است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: ایجاد امنیت مطلوب و پایدار توسط سپاه و دیگر نیروهای مسلح کشورمان زمینه و فرصت خدمات‌رسانی به مردم در دورترین نقاط این استان را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از یک هزار و ٣٠٠ طرح محرومیت‌زدایی استان کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توسعه در استان‌های غربی کشور با حضور گروهک‌ها در اوایل انقلاب با وقفه مواجه شد اما نقش سپاه در ایجاد امنیت این منطقه بی‌بدیل بوده است.

وی بر تلاش دستگاه‌های مختلف برای رفع محرومیت در استان کردستان تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با ادامه روند محرومیت‌زدایی و ساخت و ساز، روزی برسد که دیگر شاهد چهره محرومیت در نقاط مختلف این استان نباشیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ٩۵٠ کیلومتر راه روستایی در دولت تدبیر و امید در این استان احداث و آسفالت شده است، اضافه کرد: ٩۵ درصد مردم روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی، ۱۰۰ درصد از شبکه برق و ٧٠ درصد از شبکه مخابرات و اینترنت برخوردار هستند.

مرادنیا با بیان اینکه خدمات صورت گرفته در این استان مرهون امنیت مطلوب ایجاد شده توسط نیروهای مسلح است، افزود: سپاه در شرایط شیوع کرونا هم در کنار مردم و دولت بود و در محرومیت زدایی نیز نقش موثری با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی ایفا می‌کند.

در این آیین یک هزار و ۳۰۰ طرح شامل ۵٠٠ واحد مسکن مددجویی و ۸۰۰ طرح محرومیت زدایی مختلف در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا