مدیریت تیم فراری باعث مرد شدن شما می‌شود


فرمول یک ایران – مدیر پیشین تیم فرمول یک فراری استفانو دومینیکالی، می‌گوید که با توجه به فشار و عدم حمایتی که وجود دارد این شغل مدیریت باعث می‌شود که شخص مدیر از لحاظ شخصیتی رشد بالایی داشته باشد. استفانو دومینیکالی مدیریت تیم فراری را از سال 2008 تا 2014 به عهده داشت. در اولین سال حضورش فراری به قهرمانی جهانی سازندگان رسید و در سال 2010 و 2012...

فرمول یک ایران – مدیر پیشین تیم فرمول یک فراری استفانو دومینیکالی، می‌گوید که با توجه به فشار و عدم حمایتی که وجود دارد این شغل مدیریت باعث می‌شود که شخص مدیر از لحاظ شخصیتی رشد بالایی داشته باشد.

استفانو دومینیکالی مدیریت تیم فراری را از سال 2008 تا 2014 به عهده داشت. در اولین سال حضورش فراری به قهرمانی جهانی سازندگان رسید و در سال 2010 و 2012 با فرناندو آلونسو به قهرمانی جهانی رانندگان نیز فوق العاده نزدیک شده بودند.

در طی حضور او فراری سالهای بد 2009، 2011 و 2013 را داشت که استفانو در مورد اینکه آیا دلش برای اینکار تنگ شده است یا نه می‌گیوید:

نه، نه واقعا. از یک جهت من خیلی خوشحالم از کاری که امروز انجام می دهم. اما شما مطمئنا وقتیکه در آنجا هستید فشار را حس می کنید و می دانید که در پایان روز چه وقتی که اوضاع خوب باشد و یا بد باشد شما تنها هستید. این، آن تجربه ای می باشد که شما را قادر می کند که به عنوان یک مرد رشد کنید.

دومینیکالی در مورد حمایتی که از طرفداران دریافت می کرد می گوید:

تجربه این حس یک چیز خارق العاده است و من به خاطر دارم وقتیکه ما در مونزا 2010 روی سکو بودیم با فرناندو، یک تجربه خاص و چیزیست که شما نیاز دارید آن را تجربه کنید تا درکش کنید.

با توجه به چالش هایی که این فصل فراری داشته، طرفداران زیادی از وضعیت تیم ناراضی هستند و استفانو می گوید:

به همین خاطر است که حس های گوناگون وجود دارد. فداکاری در این تیم وجود دارد و ناراحتی از جانب دیگر اما همیشه امید هست و آنها دارند مشتاقانه به آینده نگاه می کنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک