برترین مارک های عطر و ادکلن مردانه شیک


برترین مارک های عطر و ادکلن مردانه شیک

انتخاب عطر و ادکلن مردانه شیک تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت استایل مردان دارد. همچنین رایحه عطر مردانه جزو نشان‌های ارزش شخصیت یک مرد به شمار می‌رود. مطمئنا دیگران هم متوجه تاثیرات استفاده شما از عطر و ادکلن‌های مردانه شیک و برتر خواهند شد. چرا که اصلا نمی‌توان نقش مهم عطرها و رایحه‌ها را در […]

0
(0)

انتخاب عطر و ادکلن مردانه شیک تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت استایل مردان دارد. همچنین رایحه عطر مردانه جزو نشان‌های ارزش شخصیت یک مرد به شمار می‌رود. مطمئنا دیگران هم متوجه تاثیرات استفاده شما از عطر و ادکلن‌های مردانه شیک و برتر خواهند شد. چرا که اصلا نمی‌توان نقش مهم عطرها و رایحه‌ها را در کاریزما و قدرت نفوذ شخصیت افراد نادیده گرفت. یک مثال از تاثیر عطر در شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس در صورت استفاده از برترین عطرها و ادکلن‌ها می‌باشد.برای فهمیدن بهتر یه سری حتما به khoshara.com بزنید

اگر به دنبال عطر مردانه پرطرفدار هستید، عطر و ادکلن مردانه آزارو پورهوم نایت تایم بخرید

انتخاب عطر و ادکلن مردانه شیک باعث می‌شود که حتی در فصول سرد هم هیچ چیزی از جذابیت مردانه شما کاسته نشود. رنگ بطری عطر و ادکلن مردانه آزارو پورهوم نایت تایم، رنگی بین طوسی و مشکی است. این رنگ بطری نشانگر رایحه گرم و تند آن می‌باشد. لذا، شما می‌توانید در تمامی روزهای سرد زمستان همچنان جذاب به نظر برسید. این عطر غیر از روزهای سرد زمستانی، برای حضور در مهمانی‌های شبانه نیز مناسب است.

برترین مارک های عطر و ادکلن مردانه شیک

رایحه گرم و تند عطر و ادکلن مردانه آزارو پورهوم نایت تایم به دلیل وجود فلفل سیاه، غلات هندی و ریواس می‌باشد. به هنگام اسپری کردن، بوی پرتقال تلخ و ریواس را احساس می‌کنید. پس از مدت نه چندان طولانی، متوجه رایحه‌ی شگفت‌انگیز جوز هندی و فلفل سیاه خواهید شد. با این که نت‌های آغازی و میانی دارای رایحه تلخی هستند، شما احساس شادی و نشاط خواهید داشت. نت‌های پایانی نیز ترکیبی از علف وتیور و چوب سدر می‌باشد. علف وتیور گیاهی است که در صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود علف وتیور در نت‌های پایانی، طراوت و تازگی را در وجودتان احساس می‌کنید. به همین خاطر، برای افزایش توان خودتان در روزهای پرُمشغله، بهتر است از این عطر مردانه پُرطرفدار استفاده نمایید.

بهتر است درباره برند آزارو بدانید!

برند آزارو یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی است که در زمینه‌ی مد و تولید عطرهای پرُطرفدار فعالیت می‌کند. اولین محصول آزارو، یک عطر زنانه بود که ” Azzaro” نام داشت. دومین نسخه از محصول آزارو، یک عطر مردانه بود که با نام ” Azzaro pour Homme” به بازار فروش راه پیدا کرد. به طور معمول، محصولات عطر و ادکلن اصلی آزارو در سال ۹۹، بین بازه قیمتی ۴۰۰ هزار تومان الی ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

اگر تلفیقی از رایحه‌های تند، گرم و تلخ دوست دارید، عطر و ادکلن مردانه بنتلی انتخاب کنید

ترکیب سه رایحه تند، تلخ و گرم در عطر بنتلی اینتنس باعث شده است تا در لیست انواع عطر و ادکلن مردانه شیک قرار بگیرد. مردان جوان بسیاری به دنبال این عطر هستند. چرا که جذابیت مردان جوان با این رایحه‌ها چندین برابر می‌شود. البته طراحی در بسته‌بندی آن نیز یادآور خودروهای بنتلی هستند.

برترین مارک های عطر و ادکلن مردانه شیک

شما با مشاهده‌ی مایع طلایی رنگ و درخشان این عطر پُرجاذبه، به طرز عجیبی محو زیبایی آن خواهید شد. ترنج، فلفل سیاه و برگ بو از عناصر تشکیل دهنده نخستین نت‌ها هستند. در نت‌های آغازین، عطر دلنشین و خاص برگ بو با رایحه‌ی گیاهان خاص سواحل مدیترانه عجین شده است. نت‌های میانی هم ترکیبی از نت‌های چوبی، رایحه‌های جلبک دریایی و گل دارچین هستند. زمانی که نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند، بوی گیاه پاتچولی و بخار معطر شما را تا پایان روز، سرحال و قبراق نگه می‌دارند!

درباره برند بنتلی چه می‌دانید؟

خیلی از افراد، محصولات برند بنتلی را با نام خودروهای لوکس بنتلی می‌شناسند. اما نمونه برترین عطر و ادکلن مردانه که از برند بنتلی معرفی کردیم، متعلق به یک شرکت خودروسازی نیست. در واقع، برند بنتلی که تولید کننده عطر و ادکلن‌های معروف در جهان است، در زیرمجموعه گروه لالیک قرار دارد. گفته می‌شود که گروه لالیک دارای چندین زیرمجموعه وابسته به خود می‌باشد.

در سال ۹۹ به طور کلی، عطرهای برند بنتلی از ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند و تا مرز ۱ میلیون تومان نیز به فروش می‌رسند. عطر ادکلن بنتلی ابسولوت، عطر ادکلن بنتلی آزور و عطر ادکلن بنتلی اینفینیتی راش هم در بین مردان محبوبیت زیادی دارند.

اگر قوه خیال پردازی شما قوی است، عطر و ادکلن مردانه چنل اسپری کنید

شما می‌توانید با برترین عطر و ادکلن مردانه شیک سال ۲۰۲۰، شخصیت افراد را بشناسید. مردانی که عطر و ادکلن‌های گرم و شیرین را می‌پسندند، دوستان خوشبختی دارند. زیرا دوستان‌شان می‌توانند به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. عمر رابطه دوستی آن‌ها به درازا می‌انجامد و تا پایان دوستی‌شان به فرد مقابل اعتماد و اطمینان دارند. البته این رابطه دوستانه تا زمانی به طول می‌انجامد که از فرد مقابل‌شان احساس نارضایتی نداشته باشند! اگر چنین شخصیت مردانه‌ای دارید، انتخاب درستی کرده‌اید.

عطر و ادکلن مردانه چنل الور هوم طبع گرم و شیرینی دارد. نت‌های ابتدایی ترکیبی از هلو، ترنج و لیمو هستند. زمانی که نت‌های میانی فرا می‌رسند، احساس راه رفتن در میان باغی پر از گل را خواهید داشت. زیرا عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های میانی، گل‌های محمدی، یاس و شمعدانی می‌باشند. با فرا رسیدن نت‌های پایانی نیز احساس وصف‌ناپذیری در درون شما حکم‌فرما می‌شود. به طوری که تا پایان روز، آرام و صبور خواهید بود. دلیل این حس آرامش‌بخش، وجود چوب صندل و وانیل در ترکیبات پایانی است.

برند شنل یا برند چنل؟

درواقع، تلفظ دیگر برند شنل، چنل می‌باشد. لذا، این دو نام به یک برند اشاره می‌کنند. گابریل شنل یک دختر بود که در خانواده فقیری به دنیا آمد. زندگی خوبی نداشت تا اینکه خیاطی را به طور کامل یاد گرفت. پس از مسلط شدن به هنر خیاطی، مردم او را با لقب کوکو می‌شناختند.

نخستین فروشگاه برند شنل در سال ۱۹۱۰ به عنوان یک فروشگاه لباس ایجاد شد. بعدها در طی جنگ جهانی دوم، شنل به تولید نخستین محصول خود در زمینه عطر و ادکلن‌ پرداخت. هم‌اکنون نیز تولید عطر و ادکلن‌های برند شنل در فرانسه ادامه دارد. به طوری که CHANEL به عنوان یکی از برجسته‌ترین و معروف‌ترین برندهای عطر فرانسوی شناخته می‌شود. قیمت عطر و ادکلن‌ مردانه شنل چیزی بین بازه ۴۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان است.

سایر محصولات محبوب برند چنل در میان مردان جوان عبارتند از:

عطر ادکلن مردانه بلو شنل ۱۵۰میل چنل ادوتویلت عطر و ادکلن مردانه شنل پرفیوم عطر و ادکلن مردانه شنل آلور هوم اسپورت اکستریم عطر ادکلن شنل الور هوم اسپرت

اگر تمایل دارید تا تمام روز را با رایحه معروف‌ترین برند دنیا سپری کنید، عطر و ادکلن مردانه دیور تهیه کنید

عطر و ادکلن‌های دیور دارای عطر و ادکلن‌های مردانه بسیاری است که عموما در دسته عطر و ادکلن مردانه شیک قرار می‌گیرند. زمانی که از برند دیور در بین تمامی برندهای عطر دنیا صحبت می‌کنیم، در واقع به یک برند چندین میلیارد دلاری اشاره می‌کنیم. این برند با ارزش چندین میلیارد دلاری در کشور فرانسه فعالیت می‌کند. برند دیور تاکنون توانسته است بیش از ۱۶۰عطر و ادکلن متنوع را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند.

برترین مارک های عطر و ادکلن مردانه شیک

عطر و ادکلن مردانه دیور فارنهایت جزو ۱۰ عطر پرفروش در سال ۲۰۲۰ است. گفته می‌شود که این عطر مردانه نسبت به سایر عطرها و رایحه‌ها تفاوت بسیار زیادی دارد. به گونه‌ای می‌توان اذعان کرد که این عطر در تاریخ جهان ماندگار است! زمانی که عطر مردانه دیور فارنهایت روانه بازار شد، رقیبی همانند خود نداشت. به همین خاطر، در آن زمان به طرز شگفت‌انگیزی تعداد بسیار زیادی از جعبه‌های عطر مردانه دیور فارنهایت خریداری شد. زمانی که شما عطر و ادکلن مردانه دیور فارنهایت را به کسی هدیه می‌دهید، آن فرد را ارزشمند تلقی خواهید کرد. چرا که اصالت و ارزش بالای عطر مردانه دیور فارنهایت، حرف اول را می‌زند.

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است