خانواده فاقد شناسنامه در مراغه شناسنامه‌دار شدند


خانواده فاقد شناسنامه در مراغه شناسنامه‌دار شدند

مراغه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: با همکاری دستگاه‌های متولی مراغه و پس از صدور مجوزهای لازم، برای پدر و مادر و پنج فرزند آنها که فاقد شناسنامه بودند شناسنامه‌ و اوراق هویتی صادر شد.

به گزارش ایرنا، فرگل صحاف روز سه شنبه به همراه فرماندار مراغه با حضور در منزل این خانواده مراغه ای در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پدر و مادر این خانواده به صورت صیغه دایم ازدواج کرده بودند که پس از طی مراحل قانونی سند ازدواج رسمی برای آنها صادر شد.
وی گفت: فرزندان این خانواده مراغه ای همگی پسر و ۴ ساله، ۵ ساله، هفت ساله، ۱۴ ساله و ۱۶ ساله هستند.
وی افزود: همچنین پسر هفت ساله خانواده امسال در مدرسه نام نویسی شده است و مشکل هویتی ۲ پسر بزرگ خانواده با تلاش های دادستانی شهرستان بزودی حل می شود.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با تقدیر از حمایت و همکاری های خیران مراغه ای جهت رفع مشکلات این خانواده گفت: به صورت موقت برای این خانواده نیازمند مراغه ای منزلی اجاره و لوازم مورد نیاز زندگی تهیه شده است.
صحاف گفت: این خانواده تحت پوشش بهزسیتی مراغه قرار گرفته و مستمری برای خانواده برقرار شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با مشارکت خیران برای این خانواده نیازمند مراغه ای بزودی مسکن مناسب خریداری خواهد شد.
سید علی موسوی حسینی با تقدیر از رسانه های شهرستان در انعکاس مشکلات گفت: پس از رسانه ای شدن مشکلات این خانواده، بلافاصله دستگاه های متولی با حضور در جمع این خانواده در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود را حل کردند.
وی افزود: سازمان های مردم نهاد در شهرستان در تمامی حوزه ها پای کار هستند و با هوشیاری تمام در کنار دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات شهرستان تلاش می کنند.
وی گفت: کمپین مطالبات مراغه در این راستا یکی از سازمان های مردم نهادی است که در اطلاع رسانی صحیح مطالبات مردم شهرستان موفق عمل کرده است.
مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز