دانش‌آموزان ورامینی هدایای خود را به نیازمندان اهدا کردند


دانش‌آموزان ورامینی هدایای خود را به نیازمندان اهدا کردند

تهران- ایرنا- همزمان با نخستین روز مهر، دانش‌آموزان ورامینی در قالب مراسم شور عاطفه‎ها هدایای خود را نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، دانش‌آموزان مدارس شهرستان ورامین روز سه‌شنبه با حضور در دبستان دخترانه علوی، هدایای خود را در قالب کمک‌های نقدی و هدایایی نظیر کیف، کفش و لباس به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.
رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ۷۰۰ دانش آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام(ره) ورامین برخوردارند و در مناسبت های مختلف به ویژه در ایام بازگشایی مدارس، از خدمات مادی و معنوی این نهاد برخوردار می‌شوند.
سلیمان آقایی رنجبر افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده امروز با کمک هایی که از محل اهداء خیرین جذب شده، در کمترین زمان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) تقدیم می شود.
وی تصریح کرد: علاوه کمک خیرین و دانش‌آموزان، ۴۱۰ بسته تحصیلی به ارزش ۸۶۱ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال بین دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد تا بخشی از نیاز دانش‌آموزان در دسترسی به لوازم التحریر تأمین شود.
رنجبر گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند، تحت پوشش خدمات کمیته امداد حضرت امام (ره) ورامین قرار دارند.
بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ورامین مشغول به تحصیل می‌باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج