فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست


فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست

یکی از بهترین روش‌‌های پاکسازی بی‌اشکال دست‌ها از میکروب‌ها استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست است. این دستگاه با پاشیدن مایع‌های ضد عفونی کننده به دست‌ها در کمتر 50 ثانیه دست‌های شما را از شر آلودگی‌ها به خصوص ویروس کووید_19 پاک می‌کند. نوشته فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

شاید تا همین چند ما قبل، خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست به ذهن شما خطور نمی‌کرد؛ اما امروزه جلوگیری از ورود میکروب‌ها به دنیای سلول‌های بدن ما انسان‌ها شکل جدیدی از مبارزه را به خود گرفته است. با ورود ویروس منحوس کرونا به دنیای ما و موج فراگیر آن در سراسر جهان، ترس از این بیماری سبب شده تا روند زندگی همه‌ی انسان‌های کره‌ی زمین دست خوش تغییراتی ناخوشایند شود و مردم جهان بیش از پیش برای ضد عفونی دست‌ها جدیت به خرج بدهند.

در این برهه زمانی خاص ما برای جلوگیری از ورود میکروب‌ها مخصوصا ویروس‌ها بیشتر از قبل مراقب بدنمان هستیم. ما در طول روز به اجسام مختلفی دست می‌زنیم، با آنها خرید می‌کنیم، دست می‌دهیم، دستگیره ماشین و اجسام را می‌فشاریم. اگرچه ویروس کووید_19 یا همان کرونا ویروس از طریق چشم، دهان، بینی و گوش انتقال می‌یابد اما دست‌ها مهمترین‌ بخش از بدنمان هستند که در تماس مستقیم با ابزار و وسایل‌ها بوده و باعث گسترش بیماری می‌شوند. پس برای اینکه بیمار نشویم پیوسته باید دست‌های خود را مورد ضد عفونی قرار بدهیم. بنابراین ضد عفونی دست اهمیت زیادی دارد و داشتن یک دستگاه ضد عفونی کننده دست باعث می‌شود تمام میکروب‌ها از جمله کووید_19 یا کرونا از دست‌های شما فراری شود. برای اینکه بیشتر از این دستگاه بدانید همراه ما باشید.

دستگاه ضد عفونی کننده دست

یکی از بهترین روش‌‌های پاکسازی بی‌اشکال دست‌ها از میکروب‌ها استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست است. این دستگاه با پاشیدن مایع‌های ضد عفونی کننده به دست‌ها در کمتر 50 ثانیه دست‌های شما را از شر آلودگی‌ها به خصوص ویروس کووید_19 پاک می‌کند.

انواع مختلف دستگاه ضدعفونی کننده دست

دستگاه ضد عفونی کننده دست شامل انواع مختلفی است. انواع آن شامل دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی، دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک، دستگاه ضد عفونی کننده UV و… است. دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی به این شکل کار می‌کند که با فشار نازل پدالی الکل یا مواد ضد عفونی کننده روی دست‌های شما می‌پاشد. از خوبی‌های این دستگاه این است که قابلیت جابه‌جایی دارد طوری که هرجایی که اراده کنید مثل جلوی درها، سرویس بهداشتی و غیره می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. از معایب این دستگاه ضد عفونی کننده دست این است که پدال این نوع دستگاه اکثرا آلوده است و علاوه بر این با کم و زیاد کردن فشار روی پدال مقدار ماده ضدعفونی کننده نیز کم و زیاد می‌شود و این از معایب این دستگاه محسوب می‌شود؛ چراکه ممکن است به طور کامل دست‌ها را در پاکسازی از ویروس پوشش ندهد.

از بهترین شکل‌های دستگاه ضد عفونی کننده دست می‌توان دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک را نام برد که خود به سه شکل اتوماتیک رومیزی، دیواری و ایستاده وجود دارد. ضد عفونی کننده دست اتوماتیک بسیار کارایی راحتی داشته و بیشتر از نوع پدالی آن پیشنهاد می‌شود.

دستگاه ضد عفونی اتوماتیک با پاشیدن مواد ضدعفونی کننده بدون نیاز به پدال و دست، تنها با شناسایی دست‌های شما به وسیله‌ی سنسور، دستگاه عملیات ضد عفونی دست‌ها را به طور کامل انجام می‌دهد و برای افراد اطمینان خاطر به همراه می‌آورد. از این دستگاه می‌توان در هر مکانی استفاده کرد، تنها کاری که لازم است انجام دهید پرکردن مخزن 5/1 لیتری آن است. در واقع آنچه این دستگاه را از سایرین جدا می‌کند عملکرد اتومات سنسور آن است و این برای مکان‌های عمومی بسیار زیاد اهمیت دارد؛ چراکه افراد زیادی در طول روز از دستگاه استفاده می‌کنند و اگر در این دستگاه به جای سنسور از دکمه یا چنین چیزی استفاده می‌کردند عاملی می‌شد بر تشدید ویروس‌ها.

مزیت‌های استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

در اینجا خلاصه‌ای از مواردی که سبب می‌شود از دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک به جای دیگر دستگاه‌های ضد عفونی استفاده کنیم را نام می‌بریم.

قابلیت اسپری خودکار به صورت پودری در دستگاه بعد از هر بار استفاده وجود مخزن جادار 5/1 لیتری در داخل دستگاه قابلیت زماندار کردن تداوم اسپری روی دست‌ها مجهز به چراغ LED برای نشان دادن پر و خالی بودن دستگاه قابل استفاده در تمام مکان‌های عمومی پرتردد و خصوصی از همه مهم‌تر بی‌نیازی به استفاده از دست

حالت‌های مختلف دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

این دستگاه هوشمند برای ضد عفونی کردن دست‌های شما در حالت‌های رومیزی، ایستاده و دیواری با طراحی خاص و زیبا موجود است. همچنین کیفیت بدنه و قطعات به کار رفته در این دستگاه ضد عفونی کننده دست اتومانیک عالی و با قیمتی خوب و مناسب است. خرید این دستگاه و استفاده از آن، از دست‌های شما و اطرافیانتان در مقابل ویروس جدی و خطرناک کرونا محافظت می‌کند و راحتی خیال را برای شما فراهم می‌نماید.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

یکی از تولیدکنندگان دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست در ایران شرکت وین طب است. این دستگاه با نام دیسپنسر هم شناخته می‌شود .خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک در فروشگاه وین طب با قیمت بسیار مناسب صورت می‌گیرد. این قیمت نسبت به قیمت دیگر دستگاه‌های ضدعفونی کننده موجود در بازار کاملا مقرون به‌صرفه است. البته قیمت برای شکل رومیزی دستگاه با سایر مدل‌ها تفاوت دارد . و برای اینکه نوع پایه‌‌دار ایستاده و پایه دیواری ضد عفونی کننده اتوماتیک را داشته باشید باید برای خرید پایه آن اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه به سایت وین طب مراجعه کنید: www.vinteb.com

و در پایان باید گفت با ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان، دیگر کسی با این نوع دستگاه‌های ضد عفونی کننده ناآشنا نیست. وجود این نوع دستگاه‌های ضد عفونی کننده دست در جاهای عمومی پرتردد مخصوصا بانک‌ها، فروشگاه‌ها و کلینیک‌ها امری واجب و ضروری است. باید توجه داشت که دیگر با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سرعت زندگی ما روش‌‌های سنتی پاسخگوی تمام و کمال نیاز‌های ما در این زمینه نیستند؛ چراکه برای استفاده از دستگاه‌های سنتی باید اولا دستگاه را لمس کنید که خود عاملی برای انتقال ویروس قوی کرونا است؛ دوما باید زمانی بیشتر از زمانی که از دستگاه اتوماتیک استفاده می‌کنید صرف کنید که منجر به تجمع در مکان‌های عمومی می‌شود. پس مدیران و برنامه‌ریزان مراکز مهم شهری و روستایی باید در خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست حداکثر دقت را به عمل آورند. امیدواریم در هنگام خرید این دستگاه فوق‌العاده، نهایت استفاده را از مطالب بالا ببرید و انتخاب شایسته در هنگام خرید داشته باشید.

پالس اکسیمتر چویس مد

از دیگر دستگاه‌های کاربردی در دوران کرونا سه دستگاه آون، تب‌سنج و دیگری پالس اکسیمتر یا همان اکسیژن‌سنج می‌باشد. شرکت وین طب به توجه به نیاز کشور اقدام به واردات این دستگاه‌ها کرده است البته که در واردات تب‌سنج تفنگی و پالس اکسیمتر تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا بهترین مدل از این دستگاه را وارد کنیم. چویسمد یکی از بهترین برندها در زمینه پالس اکسیمتر هست که شرکت وین طب واردات این پالس اکسیمتر را بر عهده دارد.

آون دستگاهی هست جهت خشک کردن و حرارت غیر مستقیم، برای خرید آون می‌توانید با وین طب در ارتباط باشید. آون در مدل‌ها و طرفیت‌های مختلفی موجود هست که با توجه به نیاز شما آون مربوط به کار شما توسط کارشناسان وین طب پیشنهاد می‌گردد. آون در دوران کرونا برای استریل کردن بسیار کاربردی بوده است. فروش دستگاه آون در مدل‌های صنعتی آزمایشگاهی حرارتی و… است. لذا برای خرید این دستگاه‌ها و سایر دستگاه‌ها به سایت وین طب مراجعه کنید:

www.vinteb.com

09124510683 مهندس جوادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید