رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت راه و شهرسازی منصوب شد


رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

نعمت الله ترکی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی با حکم حجت الاسلام محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بر‌اساس صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نعمت‌الله ترکی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی در مورخ ۹۹/۰۶/۳۰ به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله میرزایی، معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه متبوع را منصوب و طی مراسمی احکام صادره به آنها اعطاء گردید.

اسامی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت راه و شهرسازی براساس احکام صادره عبارتند از: حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیسی دبیرشورا ، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود صادقی، آقایان مصطفی طاعتی مقدم – محمد مهدی فاطمی‌پور - سید قاسم بی‌نیاز- مهدی امیدی- علیرضا افشاری، خانم‌ها مهری صفری - طاهره رضاپور

خاطرنشان می‌سازد براساس ماده ۱ ابلاغیه ضوابط تشکیل و فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر؛ در اجرای ماده ۵ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، به منظور ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر با هدف استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور و جلب مشارکت آحاد مردم، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مردمی و همچنین در سطح دستگاه‌های اجرایی و قضایی، تشکیل و براساس وظایف مصرح در این ضوابط فعالیت می‌نمایند.

در این نشست تفاهم نامه همکاری و استفاده از ظرفیتهای طرفین در راستای احیا، فرهنگ‌سازی و نیز گفتمان‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در وزارت متبوع ، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به ویژه سالن‌های هواپیمایی، راه آهن، ترمینال‌های بین شهری و مرزی، سالن‌های بنادر و دریانوردی و... همچنین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عدم بی‌تفاوتی در حوزه‌های نظام اداری و نظام اجتماعی که از جمله رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد، امضا و مبادله گردید.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)