سناتورهای آمریکایی از معاملات پسر بایدن با یک زن روسی خبر دادند


سناتورهای آمریکایی از معاملات پسر بایدن با یک زن روسی خبر دادند

سناتورهای آمریکایی در گزارشی خبر از معاملات مشکوک پسرجو بایدن با یک زن کارآفرین اهل روسیه دادند.

به گزارش اسپوتنیک، سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی ادعا می کنند که پسر جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده، هانتر بایدن، در معاملات با کارآفرین روسی النا باتورینا، میلیون ها دلار مشکوک به دست آورده است.

گزارش مربوط توسط رون جانسون، رئیس کمیته امنیت داخلی و دولتی سنا و چاک گراسلی، رئیس کمیته مالی، روز چهارشنبه منتشر شد.

در گزارش نامبرده آمده است: "در 14 فوریه 2014، باتورینا 3.5 میلیون دلار به حساب بانکی Rosemont Seneca Thornton LKC تحت قرارداد مشاوره DD12.02.02.2014 انتقال داد. در این گزارش آمده است: Rosemont Seneca Thornton یک شرکت سرمایه گذاری است که یکی از بنیان گذاران آن هانتر بایدن است.

ادعا می شود که از 6 مه تا 8 دسامبر 2015، باتورینا 11 انتقال در مجموع تقریبا 392،000 دلار به یک حساب متعلق به BAK USA LLC انجام داده است. نه مورد از این معاملات به ارزش حدود 242000 دلار ابتدا به حساب روزمونت سنکا تورنتون واریز شد و از آنجا به حساب BAK USA هدایت شد. در این گزارش آمده است که شرح پرداخت " قرارداد وام " است. این یک شرکت استارتاپ مستقر در بوفالو است که در حال تولید تبلت هایی با شرکای چینی گمنام است. این شرکت در ماه مه 2019 اعلام ورشکستگی کرد.

در این گزارش آمده است: "این معاملات به دلیل گزارش فعالیت احتمالی مجرمانه توسط باتورینا شناسایی شده است." در عین حال، این سند شامل توضیحات مستقیم نیست که چرا نویسندگان گزارش این معاملات را مشکوک می دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در