رئیس‌جمهور لبنان: خواستار بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان هستیم


رئیس‌جمهور لبنان: خواستار بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان هستیم

شفقنا- رئیس‌جمهور لبنان در سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل از کشورهای جهان خواست تا برای بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان کمک کنند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، «میشل عون» در این سخنان گفت که لبنان از کشورهایی که قول کمک داده‌اند، می‌‌خواهد به قول خود وفادار باشند و انفجار بیروت و شیوع همزمان ویروس کرونا […]

رئیس‌جمهور لبنان: خواستار بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان هستیمرئیس‌جمهور لبنان: خواستار بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان هستیم

شفقنا- رئیس‌جمهور لبنان در سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل از کشورهای جهان خواست تا برای بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان کمک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، «میشل عون» در این سخنان گفت که لبنان از کشورهایی که قول کمک داده‌اند، می‌‌خواهد به قول خود وفادار باشند و انفجار بیروت و شیوع همزمان ویروس کرونا موجب بروز بحران بی سابقه اقتصادی و انسانی در لبنان شده و این کشور نیاز مبرم به کمک‌های بین‌المللی دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تجاوزات اسرائیل به لبنان پرداخت و گفت که لبنان بر حقوق نفتی و گازی خود تأکید دارد و مقابل طمع اسرائیل در این خصوص ایستاده است و جامعه جهانی باید این رژیم را در خصوص عدم نقض قطعنامه ۱۷۰۱ و عدم حمله به سوریه از حریم هوایی لبنان، تحت فشار قرار دهد.

این خبر را در النشره ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها