حذف 104 میلیون ویدئو از تیک تاک طی شش ماه


حذف 104 میلیون ویدئو از تیک تاک طی شش ماه

بر اساس گزارش شفافیت تیک تاک، این مجموعه طی شش ماه اول سال 2020 بیش از 104 میلیون ویدئو را از شبکه مجازی خود حذف کرده است.

حذف 104 میلیون ویدئو از تیک تاک طی شش ماه

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گسترش طرفداران برنامه تیک تاک و رشد میزان کاربران این نرم افزار باعث شده تا تعداد ویدئو‌های حذف شده در این شبکه اجتماعی نیز افزایش پیدا کند. بر اساس آخرین اطلاعات لحاظ شده در گزارش شفافیت اقدامات شرکت تیک تاک، این مجموعه طی شش ماه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۴ میلیون ویدئو را از فضای شبکه اجتماعی خود حذف کرده است.

این در حالی است که گزارش‌های ارائه شده سال گذشته نشان می‌دهند مسئولان برنامه تیک تاک تنها ۴۹ میلیون ویدئو را از صفحات برنامه خود حذف کردند. این رشد شگفت‌انگیز ناشی از هجوم کاربران فضای مجازی به این شبکه اجتماعی پس از شروع ویروس کرونا است. از آن جایی که بسیاری از مردم سراسر دنیا با شیوع ویروس کرونا در خانه‌های خود قرنطینه شدند، عده زیادی برای سرگرمی به نرم افزار تیک تاک هجوم آوردند و این امر باعث شد تعداد کلی کاربران این برنامه رشد شگفت‌انگیزی داشته باشد.

حذف 104 میلیون ویدئو از تیک تاک طی شش ماه

بیشتر بخوانید

آمار دانلود تیک تاک و وی چت پس از تحریم آمریکا افزایش یافت

کاربران هند و آمریکا در رأس آمار ویدئوهای حذف شده

شرکت تیک تاک در رابطه با ویدئو‌های حذف شده اظهار داشته که آن‌ها تنها یک درصد آر کل محتوای بارگذاری شده در پلتفرم را تشکیل می‌دادند. از بین ویدئو‌های حذف شده یک سوم آن‌ها نشانگر محتوای ترویج رفتار‌های نادرست بوده‌اند در حالی که ۲۲.۳ درصد آن‌ها محتوای غیراخلاقی را نشان می‌دادند.

در ادامه ۱۹.۶ درصد ویدئو‌ها رفتار‌های غیرقانونی را به نمایش می‌گذاشتند و ۱۳.۴ درصد آن‌ها شامل لحظات خودکشی و خودآزاری بوده‌اند. آر موارد دیگری که باعث حذف ویدئو‌های تیک تاک شده می‌توان به رفتار‌های خشن، زورگویی و نژادپرستی اشاره کرد.

گزارش شفافیت فعالیت‌های تیک تاک همچنین کشور‌هایی که بیشترین ویدئوی حذف شده را به خود اختصاص می‌دادند مشخص کرد. بر اساس این گزارش هند در رتبه اول قرار دارد و آمریکا پس از آن مقام دوم را به خود اختصاص داده است. پس از این دو، کشور‌هایی مانند پاکستان، برزیل و انگلیس قرار دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس