«رسم ماندن» مروری بر وصیت‌نامه‌های موضوعی شهدای دلیجان


«رسم ماندن» مروری بر وصیت‌نامه‌های موضوعی شهدای دلیجان

اراک - ایرنا - «رسم ماندن» عنوان کتابی است که به کوشش «محمود منصوری» و «فاطمه محمدمیرزایی» نوشته شده و در خصوص مرور موضوعی وصیت‌نامه‌های شهدای دلیجان از توابع استان مرکزی است.

این کتاب ۳۳۵ صفحه‌ای با شمارگان یک‌هزار نسخه از سوی انتشارات«اندیشه مطهر» به چاپ رسیده و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

قیمت هر جلد از این کتاب برای علاقه‌مندان به مطالعه ۴۰ هزار تومان است.

مطالب این کتاب در قالب ۱۰ فصل ارایه شده که با عناوین با خدا باش، دانشگاه حسینی، تداوم ولایت، رسم زینب، فداکارترین انسان‌ها، جهاد و مجاهدان، مدیریت جهادی، فوزعظیم، علم بهتر است یا...، و معجزه نماز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش انتخایی این کتاب شرحی مختصر از زندگینامه شهدای دلیجان ارایه شده و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم این خطه نیز پاس داشته شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: صفحات تاریخ ورق می‌خورند و وقتی خورشید از پنجره تاریخ هشت سال دفاع مقدس کشورمان می‌تابد، بوی عشق مردان و زنانی که جانشان را برای ولایت و کشور هدیه کردند مشام را پر می‌کند.

پلاک، وصیت‌نامه و خاطرات هر یک از شهدا بال‌هایی اندیشه مطهر است که در خود یک دنیا زندگی دارد و وقتی وصیت‌نامه‌ها خوانده می‌شوند بوی عطر شهادت، شجاعت و صداقت همه جا را پر می‌کند، عطری که پیام خرد، انسانیت دارد و درس زندگی می‌دهد.

این کتاب در قالب تولیدات کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی به چاپ رسیده و به نوبه خود گنجینه‌ای ارزشمند از فرهنگ ایثار و شهادت از خطه دلیجان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403