13 آبان احیای یکی از ارزش های انقلاب اسلامی است


13 آبان احیای یکی از ارزش های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان، 13 آبان را احیای یکی از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: 13 آبان یکی از ایام الله انقلاب اسلامی محسوب می شود و می طلبد ارزش های انقلاب برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

13 آبان احیای یکی از ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 3 مهرماه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: ۱۳ آبان احیای یکی از ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را بعثتی بزرگ در تاریخ بشر عنوان کرد و افزود: پس از بعثت انبیای الهی به ویژه پیامبر اسلام(ص)، هیچ حرکت و بعثتی مانند جایگاه قدسی انقلاب اسلامی نیست.

امام جمعه رشت، انقلاب اسلامی را واجد تمام ارزش ها دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با توجه به مشکلات پیش رو، همواره پیشرفت داشته است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به رفتار ناموزون استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: سیلی که آمریکا از ملت ایران خورده، هیچگاه به حالت عادی بر نمی گردد؛ بنابراین انقلاب اسلامی مورد توجه ملت ها قرار گرفته است.

وی انقلاب اسلامی را سبب به باور رسیدن ملت ها مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، عنوان کرد و گفت: از جمله بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که توانست چهره سیاه قدرت های سلطه طلب را نمایان کند و اکنون آمریکا در منطقه زبون شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر تبیین ارزش های اتقلاب اسلامی برای نسل معاصر تاکید کرد و یادآور شد: رسانه، دانشگاه بزرگ انتقال ارزش ها به نسل معاصر محسوب می شود و هیچ سازمانی مانند رسانه تاثیرگذار نیست.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر استفاده از چهره های دانشگاهی و حوزوی دلسوز، تحلیلگر و هوشمند برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه، خاطرنشان کرد: ارزش های انقلاب اسلامی باید به صورت زیبا، ظریف و هوشمندانه به نسل معاصر انتقال داده شود.

وی استفاده از حوزویان و دانشگاهیان فکور و عاقل در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی حرکت می کند و می طلبد چهره شرورانه آمریکا برای ملت ها تبیین شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه سازمان ها و نهادها باید تمام امکانات خود را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به کار گیرند، تصریح کرد: ۱۳ آبان یکی از ایام الله انقلاب اسلامی محسوب می شود و می طلبد ارزش های انقلاب برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها